Dzisiaj zakończono ostatnią z zaplanowanych planowanych modyfikacji 260. Pozostają testy i zmiany w CityBus. Dodatek obejmie 260.02 (1984-90), 260.37 (1984-90), 260.50 (1988-96), a także dwie specjalne wersje z drzwiami planetarnymi - 260.02 Węgierska stolica lat 1999 ( rodzaj "konstruktora") i 260.50 montaż KAVZ 1994
Kolejne zdjęcie solarisa drugiej generacji od Chrizzly'ego, tym razem pytał się z jakiego miasta ludzie chcieliby tekstury.
Coś mi świetlik nie pasuje, jakiś taki zbyt zaokrąglony.
Na to wygląda, że (przynajmniej w mieście autora) jest zaokrąglony.
Za: Burts, Wikipedia; zdjęcie udostępnione na licencji GFDL
Przedni zderzak jest zdecydowanie za ciężki, widać wyraźnie porównując ze zdjęciem podrzuconym przez Michała.
W tym SU i tak jest mniej bledow niz w kompletnie skopanym LC z Bremen jego autorstwa, wiec modelowo tragedii i tak nie ma.
Mnie osobiście nie pasuje w tym SU ten pulpit, przypomina mi ten z IV gen. Nie wiem nawet czy to nie jest ten sam pulpit, lekko tylko zmodyfikowany
Jako bryła 3d - to ten sam.
Niemniej był taki kokpit w ofercie Solarisa.
FAP to żaden błąd. W Poznaniu II generacja posiada tylko takie, a za zachodnią granicą (i w sumie dobrze) lubią ujednolicony tabor - stąd też niezależnie od marki autobusu, praktycznie zawsze teraz lądują w woazch FAP, które są chyba jednymi z najwytrzymalszych i najbardziej przejrzystych zarazem
Za to MOKI u nas w Poznaniu da się spotkać tylko w I generacji - jak się nie mylę to wtedy w ofercie po prostu jeszcze nie było FAP.