(28.05.2016 18:30)Pozaris napisał(a): [ -> ]Jesteś pewien, że to urządzenie to IBIS? Wydaje mi się, że trapeze w ogóle nie produkuje takich urządzeń.
Produkuje, w Krakowiakach jest już Trapeze ale na starym pudełku. Tu jest nowy model urządzenia.
No i stało się. Przetarg na 15 midików niestety wygrał Autosan. Kolejny szmelc będzie na mieście.
Dziś na mieście spotkałem Solarisa z klapkowymi (czy może jakimiś innymi
-zielonymi) wyswietlaczami i zastanawiam się dlaczego akurat on jest inny od pozostałych Solarisów. Możecie mi coś o nim powiedzieć więcej?
Byłbym wdzięczny.
P. S.: To chyba nie jest nowy autobus, bo mi gdzieś już mignął przed oczami, ale dopiero teraz zwróciłem na niego uwagę.
Jeśli to nie był elektryk, to był to #DU977. Używany Solaris, którego MPK kupiło w 2015 roku. Teraz na 169 jeździ.
O właśnie! To musiał być ten #DU977. A on się różni wyposażeniem od innych Solarisów, tych które mają Actie? I jeszcze mam pytanie skąd np. wiesz, że on jeździ akurat na 169? Mieszkasz w okolicy? Pracujesz w MPK? Czy jest jakiś interesujący portal poświęcony naszej komunikacji? Jeśli to ostatnie to podasz może jakiś link?
Chętnie bym przejrzał taką stronę.
Pozdrawiam.
Po prostu przez ostatnie kilka miesięcy wracając ze szkoły widywałem go prawie codziennie na 169. Bardzo się nie różni. Chyba tylko pulpit VDO FAP i fotokomórka.
No i przede wszystkim SIP marki Pixel, nie R&G.
Witajcie
Poszukuje jak najdłuższej linii aglomeracyjnej po której przejadę się najlepiej Gniotem albo CLL'ką
Ma ktoś jakiś pomysł ?
(02.07.2016 11:26)pause1 napisał(a): [ -> ]No i przede wszystkim SIP marki Pixel, nie R&G.
Inny sip, zabudowa kabiny, nie dzielona przednia szyba, silnik Cummins, inny układ foteli w środku. Generalnie wóz należał kiedyś do Węgierskiego oddziału Arrivy, był tam jako tester SBC. Podobna sytuacja jak z naszym elektrykiem 12m.