Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 3 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dodatkowe busze (Wersja druga, aktualizacja: 21.10.15)
Autor Wiadomość

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 49
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 118
Post: #1
Dodatkowe busze (Wersja druga, aktualizacja: 21.10.15)
[Obrazek: 97972345592120059972.jpg]

Projekt: Dodatkowe busze
Wersja: Druga
Autor: Heir


Opis:
Witam!

Informacje
Przedstawiam Wam nieco ulepszoną wersję moich dodatkowych krzaczorów.

Najważniejsze różnice:

Kod:
- Dodałem 8 nowych buszy,
- Dodałem 17 wersji krzaków ze skryptem, który powoduje ich ruch na boki (wersje anim),
- Wersje animowane pozbyłem kolizji, gdyż skrypt mógł powodować niewidzialne ściany - teraz nie będzie tego robił,
- Dodałem zupełnie nowe 3 wersje krzaków "pseudo 3d" autorstwa mmiki26.
Każda z tych 3 wersji ma także 4 różne rozmiary (mały, średni, duży i wielki),
- Poprawiłem błąd z Busz 5, który przemieniał się na Busz 3 w lato,
- Wykonałem od nowa wszystkie tekstury pokazujące się podczas opadu śniegu. Moim zdaniem są teraz realniejsze.
- Busz 17 jest jedynie edycją Buszu 4 wykonaną na prośbę. Jego wygląd przypomina teraz trawę i nie ma konieczności już chowania Buszu 4 pod ziemię - wystarczy użyć Buszu 17;).
- Krzaki (nie busze) także posiadają wersje animowaną, lecz nie podzieliłem ich na osobne foldery. Ich ruszające się wersje znajdziecie w ich folderach, a tam czekają na was pliki .sco z wpisanym w tytule "anim".

Zliczając wszystkie możliwe opcje buszy jest ich już 102.:)

Warunki
Busze można dowolnie edytować, kopiować, cudować, bajerować bez mojej zgody.
Ustawienia skryptu można edytować pod siebie (służę pomocą) pamiętając jednak, aby nie dublować ustawień przy wydawaniu mapy
(wskazane wówczas przeniesienie edytowanego pliku do innego folderu).
Krzaki natomiast są własnością użytkownika mmiki26 i nie mogę zezwolić na ich edycję bez jego wiedzy.
Sam dokonałem dwóch dodatkowych wersji bez konsultacji z nim, ale wierzę, że mi wybaczy:).

Download:

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

PS. Chciałbym zaznaczyć, że w końcu zapamiętałem, aby użyć znaczników hide!8)


Spons_ w dniu 03.08.2015 o 08:09 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Przystosowanie wątku do nowego szablonu.
Ps. W końcu pamiętasz o tagach Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

[Obrazek: 65785690232391457491.jpg]

Paczka dostępna do pobrania także w pierwszym poście.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.10.2015 13:41 przez Heir.)
15.10.2015 14:54
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: eSeL

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 490
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 335
Post: #4
RE: Dodatkowe busze (Wersja druga, aktualizacja: 15.10.15)
Dopiero co zacząłem dodawać trawe na mapie a tu kolejne xD Trochę problematyczny jest tylko fakt, że każdy busz trzeba dodawać oddzielnie :/ co przy 22 różnych krzaczorach zajmuje trochę czasu i funkcja load directory nie dzała na nie. Gdyby wszystkie pliki były w jednym folderze poszłoby znacznie szybciej, nie mniej jednak świetna robota;)


[Obrazek: 682ff9d390213.jpg]
Projekt Wrocław Beta v0.3 wkrotce. Prosze nie wysylac do mnie wiadomosci z pyt. Jak mapa. Itp
19.10.2015 10:25
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 49
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 118
Post: #5
RE: Dodatkowe busze (Wersja druga, aktualizacja: 15.10.15)
To jest słuszna uwaga, ale niestety było już zbyt późno na zmianę. Mapy z taką właśnie lokalizacją buszy zostały wydane i teraz muszę w to brnąć, aby uniknąć dublowania obiektów. Trzeba więc się trochę "pomęczyć" ;).
Chciałem to zmienić właśnie w ostatniej aktualizacji, ale zaczerpnąłem wcześniej opinii u obecnych mapperów i wspólnie uznaliśmy, aby już tak zostało.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 20.10.2015 20:48 przez Heir.)
20.10.2015 20:45
Szukaj postów Cytat

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 49
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 118
Post: #6
RE: Dodatkowe busze (Wersja druga, aktualizacja: 15.10.15)
Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Każdy z przycisków Pobierz przekierowuje do tej samej paczki bez względu czy jest to pierwszy post, ten czy inny. Nie ma możliwości pobrania starszej wersji.


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.10.2015 13:41 przez Heir.)
21.10.2015 13:41
Szukaj postów Cytat




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: