Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 21 Głosów - 4.24 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 682
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 411
Post: #1
Heart Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
[Obrazek: d7b86c8fc0475.jpg]

Projekt: Bydgoszcz
Wersja: 1.0
Autor: Kuba!
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Poprawka: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Dla tych, którzy nadal mają problem z teksturami: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.



UWAGA! W folderze z mapą domyślnie w ailiście ustawione są auta z płatnego Hamburga.
Aby mapa działała bez DLC Hamburg należy wybrać odpowiedni ailists, który znajduje sie w map/Bydgoszcz/AI-listen.



Opis:

Zakazuje się modyfikowania mapy bez mojej zgody;
Zakazuje się używania mapy w v-firmach bez mojej zgody;
Używanie wiat z projektu będzie przeze mnie niemile widziane;
Zakazuje się wykorzystywania zapowiedzi przystankowych, HOFów i bitmap w innych projektach.


Mapa Bydgoszczy v1.0 odwzorowuje stolicę Kujaw i Pomorza na stan 2013r. Do dyspozycji mamy jedną (realną, aczkolwiek nieistniejącą już) linię nr 70 (Nad Wisłą/Mariampol <–> Wyścigowa), która pełniła funkcję dowozową dla części mieszkańców Fordonu - czyli największej dzielnicy Bydgoszczy - do tramwaju. Trasa prowadzi przez klimatyczne, typowo osiedlowe uliczki, główne ulice Fordonu, a także dwupasmówkę pełniącą funkcję drogi przelotowej przez Bydgoszcz. Przejeżdżać będziemy przez typowe polskie blokowiska, lasy. Zobaczymy także liczne salony samochodowe, supermarkety, fabryki, m.in. Bydgoskie Zakłady Sklejki, Kable, czy znany kampus Uniwersytetu Technologiczno Przyrodniczego w Bydgoszczy, co pozytywnie odróżnia mapę od pozostałych. Bardziej szczegółowe informacje na temat dodatku, oraz co wolno, a czego nie wolno znajdziecie w "Readme_PL" ;)

PROSZĘ KONIECZNIE PRZECZYTAĆ README!!!

Znane błędy:
-autobus "widmo" na pętli Wyścigowa
-na skrzyżowaniu Fordońska x Traktorzystów i Fordońska x Wyścigowa na jednym pasie do skrętu auta jadą na czerwonym, a stoją na zielonym
-nagła zmiana pasa przez AI na Fordońskiej

Krótki trailer:




Dziękuję również wszystkim osobom mający jakikolwiek wkład w powstanie mapy, a których nie wymieniłem w readme.

pause1 w dniu 08.10.2017 o 16:43 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Drobne poprawki. / Kadziu
Info o płatnym DLC.



Oficjalny fanpage mapy Bydgoszczy - Zapraszam!
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 15.10.2017 11:09 przez Kuba!.)
08.10.2017 08:40
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Impuls58 , szymek04xx , kamil3836 , Cubos4400 , mates940 , Szaqql , Lohner , Tomek5300 , Kacpi , REM0XING , Ch0sen , lauritka , BKMMK , Bartek , djkowal09 , solaris2529 , Sliwa1946 , Grzesiu++ , kacper11179 , PrzemexesOMSI , Zygi528 , Magister , pio2 , zdmikp64 , RAKOLLO , Pro123 , MikeyV14 , Kadziu , stalker15 , Przemo11 , WholeCat742 , damix052 , Matej , slpc , pmichalp , SimPiter , byzekp19 , TajfunPL , Bukay , piter3157 , EngineV8 , Zawisza , kacper213 , leśny tramwaj , nemeza , Kaze23 , laszlo12 , seba2558 , Piter777 , solarisalpino , KMSzczecin , kacper_2000 , kamwol1 , TEG2000youtube , mpaw82 , hAPPYcAPPY323 , Organmistrzu , TADEO , barteg , screamking1337 , krzys123

Zawieszony
Zawieszeni
Liczba postów: 2
Dołączył: 01-2017
Post: #2
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Po pierwszym kursie Wyścigowa - Nad Wisła nie mam nic do zarzucenia jest klimacik, te Polskie drogi i to wszystko to jest po prostu magia mam nadzieje że będziesz dodawał jeszcze jakieś linie;)

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 08.10.2017 11:47 przez RAKOLLO.)
08.10.2017 11:42
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 52
Dołączył: 08-2014
Podziękowań: 52
Post: #3
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
A więc tak, pojeździłem sobie po mapce w obydwóch wariantach.
Mapa jest wykonana bardzo solidnie i polsko, co stanowi wielki plus.
Jedynym minusem dla mnie jest to, że odjazd jest np 12:53:30 :/


Dziękuję za 50 repek:party:

[Obrazek: anim_67b778d8-9873-6f04-61c9-98f37185a13b.gif]
08.10.2017 12:36
Szukaj postów Cytat

Super Moderator
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,663
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 825
Post: #4
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Jeśli ktoś ma problemy z samym niebem w grze zamiast mapy i zgodnie z FAQ (Link) uzupełnił brakujące pliki i MapTools wykazuje posiadanie wszystkich plików wymieńcie plik ailists.cfg znajdujący się w folderze maps/Bydgoszcz. Tam znajdują się pojazdy które nie wszyscy posiadają i nie ma ich w paczce.
Jeśli zobaczę jeszcze jedną osobę która zgłasza się z IDENTYCZNYM problemem to urwę łeb.


Всех расстрелять.

CPU: AMD-FX6350 (Fortis 2 radiator) GPU: Saphirre Radeon R7 265X MOBO: ASRock 980DE3U3S3 R2.0 RAM: 2x 4GB GoodRam 1,35V DDR3 1600MHz
SSD: GoodRAM Iridium Pro 240GB 2,5" HDD: 2x 1TB Seagate Barracuda SATA III 7200RPM Installed OS: Windows 10 64bit & macOS Sierra 10.12.6
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

W sprawach technicznych pisz na forum. Bądź miły dla osoby, która próbuje Ci pomóc, tym bardziej, że robi to bezpłatnie.
08.10.2017 16:40
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 682
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 411
Post: #5
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Poprawka dla tych, którzy mieli samo niebo pomimo braków w logu dostępna w pierwszym poście.


Oficjalny fanpage mapy Bydgoszczy - Zapraszam!
08.10.2017 17:19
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 52
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 31
Post: #6
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Wszystko się uruchamia, jedynie brak 1 tektury, której nie ma w downloadzie a jest zapisana w global.cfg

Kod:
[groundtex]
Texture\Heir\grass16.bmp


Specjalność: Konwerty map, rozkłady jazdy, zapowiedzi przystankowe
Mój sprzęt: ASUS G752VT
08.10.2017 17:51
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: stalker15 , PrzemexesOMSI

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 10
Dołączył: 02-2017
Podziękowań: 0
Post: #7
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Jak FPS-y?

08.10.2017 18:03
Szukaj postów Cytat

Adame
Użytkownicy
Liczba postów: 3
Dołączył: 02-2014
Podziękowań: 2
Post: #8
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Brak tekstury widocznej na zdjęciach: https://imgur.com/a/3eqsm

08.10.2017 18:22
Szukaj postów Cytat

Tester różnych map...
Użytkownicy
Liczba postów: 48
Dołączył: 06-2015
Podziękowań: 26
Post: #9
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
Choć na początku mapka nie banglała, to pół godziny poświęcone na jej uruchomienie definitywnie było tego warte!

Tyle tytułem wstępu - standardowo przechodzę do recenzji:

Linie: W Bydgoszczy co prawda jeszcze nie byłem, ani nigdy o tym mieście nie czytałem (chyba że w kontekście memów), to wybór akurat linii numer 70 zrozumie dopiero ktoś, kto przejedzie się po całej trasie. Podróż jest bardzo urozmaicona.
Zaczynamy od sporej i ruchliwej arterii (ul. Fordońskiej), przechodząc w coraz to mniejsze ulice mijając szkoły, blokowiska, docierając w końcu na ciche osiedle domków - Mariampol (lub bliższy kraniec "Nad Wisłą" - lecz ja testowałem mapę wariantowym, dłuższym kursem).

Szata graficzna: Istny kalejdoskop polskiego miasta, okraszony mnóstwem dedyków i staranności wykonania. Jeśli ktoś śmigał po Lublinie i sobie chwalił, to powiem tylko, iż Bydgoszcz jest mapą o porównywalnym poziomie jakości. Myślę, że w sumie więcej pisać nie trzeba. 10 na 10.

Optymalizacja: Osobom ze słabszym sprzętem polecam od razu zmianę AI-Listy na możliwie najlżejszą (np. Wersja D ze standardowymi autami + Solarisami) lub wyłączenie autobusów AI.
Całkiem spora część trasy przebiega przez mniej zabudowane osiedla, więc nie powinno lagować tak radykalnie, jak np. było to w Lublinie.
Miałem wysokie i stabilne FPS-y podczas większości czasu mojego kursu, lecz spadły one nieco niedaleko osiedla "Nad Wisłą" (w miejscu, gdzie odbija się na Mariampol). Natomiast największe ścinki pojawiły się na wiadukcie na Fordońskiej (pomiędzy przystankami "Sochaczewska" - "Sporna"). Nie były u mnie one na tyle silne, żeby popsuć jazdę, lecz na pewno trzeba trochę bardziej uważać w tym miejscu w czasie gry.
Mimo wszystko, oceniam ten aspekt dość wysoko, bowiem przyczynił się do tego wspomniany wcześniej poziom wykonania obiektów.

AI: W porządku, poza skrzyżowaniem Fordońska/Wyścigowa. Tam ruch uliczny nieco wariuje (wszyscy stoją na jednym pasie a potem się rozmyślają i z gracją Janusza - Kierowcy wpychają się tuż przed nasz zderzak..).

Podsumowanie: Świetna, bardzo klimatyczna mapa. Po raz kolejny zawstydzamy wiele "płatnych DLC" tworząc mapę darmową i dużo lepszą.
Warto pobrać i zostawić na dysku - niewiele map obrazuje to, co pokazuje Bydgoszcz - czyli jak można wyciskać wszystkie soki z Edytora, który sam w sobie nie raz odbiera smak życia twórcom (sam też coś próbuję tworzyć - nie jest to takie proste wbrew pozorom).

Dam 9,5 na 10, z zaokrągleniem do 10-tki :hihi:
Astrologowie ogłaszają: Poziom polskiej sceny moderskiej wzrus! 8)

08.10.2017 19:14
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 44
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 4
Post: #10
RE: Bydgoszcz v1.0 by Kuba!
A więc przyszedł i czas na ocenę owej mapy;):

Plusy (+):
- Piękne otoczenie,
- Wzniesienia, wiadukty, pagórki,
- Dosyć długa linia,
- Spoko AI,
- Zapowiedzi Głosowe

Minusy (-):
- Na zatoczkach autobus zachowuje się jakby wyjęto z niego hamulce,
- W niektórych miejscach są lagi,
więc proponuję popracować na optymalizacją.

Ocena: 8,5/10

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 09.10.2017 19:57 przez PrzemexesOMSI.)
08.10.2017 19:21
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: