Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 7 Głosów - 4.71 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] SETRA S 317 UL (GT)
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 328
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 397
Post: #1
SETRA S 317 UL (GT)
[Obrazek: setra317ulgt_kiemelt.jpg]

Projekt: SETRA S 317 UL (GT)
Wersja: 1.3
Autor: LND, MORPHI, JXBELL, NEMEZA, PÁDÁR MARTIN

Źródło: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Model bardzo podobny do wydanej jakiś czas temu S319UL, ale w innym nadwoziu. Autor prosi o przeczytanie pliku readme.pdf, w którym są umieszczone wszystkie ważne informacje.

Screeny:
[Obrazek: setra317ulgt_elol.jpg]

[Obrazek: setra317ulgt_hatul.jpg]

[Obrazek: setra317ulgt_mfal.jpg]

[Obrazek: setra317ulgt_utaster_vil.jpg]


pause1 w dniu 12.11.2016 o 20:22 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Nowa wersja.



[Obrazek: K6D7cra.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 12.11.2016 20:15 przez Allison.)
06.08.2016 20:56
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Filop , Organmistrzu , Fanatyxind15

Tester
Aktywni
Liczba postów: 325
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 113
Post: #2
RE: SETRA S 317 UL (GT)
Model bardzo fajny, mam dobre odczucia jak na 14 metrowca. Prowadzi się dobrze, pulpit zmieniony, mamy więcej setvar'ów. Możemy wybrać tylne szklane drzwi itd. itp. Wyglądem trochę przypomina dłuższego brata ale nie utrudnia to rozrywki gdyż tak jest na prawdę. Moim zdaniem silnik jest za mocny trochę do tej wagi ale można to sobie zmienić we własnym zakresie. Dodam jeszcze, że możemy sobie regulować kierownicę, ale tylko w jednej płaszczyźnie. Przesyłam kilka screenów.

Pozdrawiam.
[Obrazek: cmwklP7.jpg]
[Obrazek: YqInPIk.jpg]
[Obrazek: uFgDv45.jpg]
[Obrazek: kRvrO2U.jpg]
[Obrazek: XWac1NA.jpg]
[Obrazek: Zf9JT6d.jpg]
[Obrazek: prvWUWY.jpg]
[Obrazek: 2BSeYO7.jpg]


Mój komputer: KLIK
Pomogłem, podziękuj w formie reputacji.
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.08.2016 06:41 przez Filop.)
06.08.2016 21:06
Szukaj postów Cytat

Dejcie na tacę..
Użytkownicy
Liczba postów: 671
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 150
Post: #3
RE: SETRA S 317 UL (GT)
W setvar'y się jeszcz nie zagłębiałem, ale podobają mi się przełożenia manuala (znam sie kiepsko, ale dobrze się jeździ) - jest dość elastyczny, ale oszczędzę wam opisu wrażeń, czyli mojego mądrzenia się... :E . Dodam tylko, że z pozycji zatrzymej należy ruszać z 2go lub 3go biegu, w trakcie jazdy zaś najlepiej redukować do 3-ki lub 4-ki - nie niżej, chyba, że do wzniesień terenu, to można do 2-ki.

Z klawiatury nie uruchomimy świateł w przestrzeni pasażerskiej - tylko myszką, światło w szoferce natomiast tak. Spodobały mi się też szklane drzwi środkowe i nowa kierownica. Także front jest mniej kanciasty, reszta detali czeka na dalsze testy. Myślę, że śmiało mocne 8/10 na początek można wystawić, w miarę użytkowania pewnie dojdą jeszcze jakieś punkciki. Nie wspomnę o pięknym pomruku i wyciu silnika. Wycieraczki też są dobrze zrobione i mają realny wychył. Także tapicerka osobiście mi się podoba, a przynajmniej nie jest brzydka. Warto wspomnieć o klawiszu zmieniającym barwę klaksonu, lub zmieniającym poziomowanie pojazdu (opuszczanie tyłu i tym samym unoszenie przodu), otwierana kasetka na pieniądze, szufladki, popielniczka, szafka, szyberdachy (nie posiadają dźwięków - tak mi się zdawało), poruszana elektrycznie szyba, rozkład jazdy kładziony na kierownicy - takie duperelcie, ale mogą bawić:D , tylko radio jest nieklikalne (nawet podstawowe funkcje, jak on/off i głośność).

Póki co polecam:) .


* ------- * 500+ :E * ------- *
[Obrazek: e9b85f25caa3803e2edd3f09aacd8d8d.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 07.08.2016 10:48 przez Organmistrzu.)
06.08.2016 21:42
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 226
Dołączył: 11-2015
Podziękowań: 79
Post: #4
RE: SETRA S 317 UL (GT)
Proszę o zmianę tematu na Setra S317GT-UL lub S317UL-GT (dokładnie nie pamiętam).
Bardzo długi wstęp, co nie?:P Ale przejdę do opinii:
Jako miłośnik marki Kassbohrer-Setra bardzo ucieszyłem się, że kolejny pojazd tej marki został wydany. Co z tego, że to seria S3xx - Kassbohrer to Kassbohrer. Pojazd ogółem bardzo przyjemny. W porównaniu do S319UL różni go przód (te z serii GT tak mają:P ), kierownica, więcej setvarów, inne fotele, brak fotela pilota (bo raczej pilot by się nie zmieścił...), lepsze kamery (nie mamy wrażenia na stanowisku kierowcy, że stoimy) i mniejsza długość. Rozpędza się nawet fajnie. Manual bardzo fajnie działa, biegi nie są ani za długie, ani za krótkie. Manewruje się nim zajefajnie, wszak nie ma 15 metrów, tylko niecałe 14.:P No na minus jest ta "świetna" klimatyzacja, która nagrzewa, a nie ochładza (:? ), mała ilość repaintów, i to chyba tyle.
Moja ocena dla tej bryczki to 8/10 za tą klimatyzację, z którą (przynajmniej ja) nie mogę dojść do porozumienia.
Pozdrawiam.


[Obrazek: iRI0Pwr.jpg]
Pomogłem? Daj reputka.;)
Dzięki za 70 reputów!
07.08.2016 08:25
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 348
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 32
Post: #5
RE: SETRA S 317 UL (GT)
Model jest ładnie wykonany i przyjemnie się nim jeździ, ale nie rozumiem zachwytów na skrzynią biegów:P O ile od czwartego biegu ładnie pracuje, tak przy ruszaniu jest tragedia, ani z jedynki, ani z dwójki nie ruszy płynnie tylko szarpie, obroty świrują, nawet przy włączonej opcji automatycznego sprzęgła.

07.08.2016 09:41
Szukaj postów Cytat

Zawieszony
Zawieszeni
Liczba postów: 216
Dołączył: 01-2014
Post: #6
RE: SETRA S 317 UL (GT)
Coś jest skopane również z ASR i dlatego szarpie mocno przy ruszaniu i szybszym przyśpieszaniu:( Ale ogólnie pojazd jak najbardziej na plus. Chyba pierwszy pojazd 14 metrowy do omsi:D

07.08.2016 10:11
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 2
Dołączył: 06-2013
Podziękowań: 0
Post: #7
RE: SETRA S 317 UL (GT)
Czy jest też wersja z automatem?

07.08.2016 13:19
Szukaj postów Cytat

Dejcie na tacę..
Użytkownicy
Liczba postów: 671
Dołączył: 03-2015
Podziękowań: 150
Post: #8
RE: SETRA S 317 UL (GT)
@UP Nie ma:P


* ------- * 500+ :E * ------- *
[Obrazek: e9b85f25caa3803e2edd3f09aacd8d8d.png]
07.08.2016 13:42
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 190
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 42
Post: #9
RE: SETRA S 317 UL (GT)
Pojawiła się aktualizacja w wersji 1.1

pause1 w dniu 18.08.2016 o 00:59 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Dodałem nowy link do pierwszego posta.
Lista zmian:

Cytat:- nowy pedał gazu
- zamykana kasa
- nowy skrypt stacyjki
- nowe dźwięki (stacyjka, poziomowanie, szyberdachy i "lefujószelep" - coś związanego z silnikiem, ale nie potrafię przetłumaczyć tego poprawnie)
- możliwość malowania po szybach
- zmiany skryptów świetlnych



NIE PRZYJMUJĘ ZAMÓWIEŃ NA TEKSTURY!!!
[Obrazek: gajor911.gif]
17.08.2016 23:13
Szukaj postów Cytat

Strażak
Użytkownicy
Liczba postów: 156
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 159
Post: #10
RE: SETRA S 317 UL (GT)
Lefujocośtam to, z tego co rozeznałem, zawór upustowy.


Szpec od HOFów, bitmap i malowań

Mój wkład do OMSI2:
- Projekt ZTM - poznańska modyfikacja.
- Kruger+ dla NG312 PL

W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf.

Dzięki za 100 rep!
18.08.2016 16:32
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: