Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Add-On Citybus i280 Series (Ikarus 280 by TEETA / TITA)

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.05.2017, 06:52 przez pause1.)

[Obrazek: header.jpg?t=1494490962]

Projekt: City Bus i280
Autor: BusTrainz
Wydawca: Aerosoft
Cena: 14,99 €
Źródło i kupno dodatku: Link Link

Wersja testowa (darmowa - zawiera jeden model pojazdu):
Download: Link
Download: Link
Patch: Link

W połowie lat osiemdziesiątych! Z tym dodatkiem gracz może przejąć kontrolę nad zupełnie nowym węgierskim autobusem, przystosowanym do pracy w Niemczech, pozwalając mu przejechać się ulicami Berlina i innych miast w Niemczech Wschodnich. Autobus ma długość 16,5 metra, a silnik znajduje się pod podłogą. Tylna oś tylna umożliwia wygodne przemieszczanie się po wąskich ulicach dużych miast.

W latach dziewięćdziesiątych wiele autobusów zostało wywiezionych do wielu krajów byłego ZSRR. Dodatek zawiera wersje dla wielu miast niektórych państw WNP (Rosja, Białoruś).

Ikarus 280.02 jest przedstawiony w wersjach od 1984 do 1987. Wszyscy różnią się zarówno wyglądem, jak i wnętrzem. Autobus ma 6-biegową manualną skrzynię biegów i sześciocylindrowy silnik wysokoprężny D2156HM6U, co pozwala osiągnąć maksymalną prędkość 60 km / h. Jest przystosowany do pracy w Niemczech, więc brakuje znaków drogowych i oświetlenia parkingowego. Również różni się niemal całkowitym brak listew okiennych w kabinie pasażerskiej (2 na sekcję)

Cechy:
-Wersja 280.02 1984-1: Jedna z wcześniejszych wersji. Autobus ma stare fotele i koła dyskowe systemu Trilex.
-Wersja 280.02 1984-2: Wprowadzenie mechanicznej wentylacji nad głową kierowcy.
-Wersja 280.02 1985 ustanowiła nowy typ kół do tarcz Euro i nowe fotele w kabinie pasażerskiej.
-Wersja 280.02 1986: Nie ma formowania dekoracyjnego na masce.
-W wersji 280.02 1987 ustanowiono nowe szerokie profile gumowe.
 Podziękowania za post: Karo12(+1)
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 11.05.2017, 15:26 przez 123345.)

Kupiłem. Skryptowo i bryła 10/10, ale wypadałoby go odchudzić, bo trochę je FPSów.
Odpowiedz

#3

Denne dźwięki, słabe przełożenia skrzyni, naczepa nie idzie śladem przodu, żre FPSy, 2/10 bo bryła dobrze wygląda.
 Podziękowania za post: Aragok(+1) , Tomek5300(+1) , 123345(+1)
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 13.05.2017, 18:58 przez Chris_C.)

Akurat tył nie idący śladem przodu w Ikarusach jest normalny ale podejrzewam nie jest to cel zamierzony
Odpowiedz

#5

Normalny? Chyba kpisz, tył MUSI iść śladem przodu jeżeli jest skrętna oś.
Odpowiedz

#6

Dokładnie, trzecia oś idzie śladem drugiej w Ikarusach, tak to ktoś mądrze wymyślił:P
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
Odpowiedz

#7

(14.05.2017, 18:13)Mrozard napisał(a): Normalny? Chyba kpisz, tył MUSI iść śladem przodu jeżeli jest skrętna oś.
Pod warunkiem, że oś jest sprawna, a kratownica w okolicach sprzęgu nie była reanimowana 1500 razy. Ikarusy miały tendencję do wychyłu naczepy podczas jazdy na wprost ze względu na obciążenia kratownicy (i jej pękanie) oraz blokowanie się tylnej osi. EOT.
Odpowiedz

#8

Nie EOT.

Cały czas jest mowa o sprawnym autobusie, bo takie się odtwarza do OMSI. Więc Twoje argumenty są inwalidami.
Odpowiedz

#9

A ja miałbym prośbę;) Może ktoś przetłumaczyć setvary?:)
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000
 Podziękowania za post: Kacper2003(+1)
Odpowiedz

#10

FPSy można trochę poprawić wywalając silnik, bo jest cały wymodelowany. Do tego pliki nie są zablokowane więc można edytować model jak się chce.
[Obrazek: 5VaNokk.jpg]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
3 gości