Aerosoft Launcher - brak połączenia z internetem podczas aktywacji |
(12.07.2013, 20:21)piotr88010 napisał(a): Ok, rozwiązałem to w inny sposób. Wbiłem do folderu aerosofta i zamiast odpalić aerosoft odpaliłem "ASviewer.exe", wbiłem na zakładkę "Simulations" i aktywowałem A tak a propos tego mam podobny problem, że nie mogę uruchomić Aerosofta i robię dokładnie to co ty, ale kiedy aktywuję grę a ściślej wpisuję e-mail cały czas wyskakuję "brak połączenia z internetem".
Oddzieliłem, gdyż tamten wątek nie miał wiele wspólnego z Twoim problemem.
Po pierwsze sprawdź, czy programu nie blokuje żaden firewall.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Wyłączyłem zaporę Windows i dalej to się pojawia. Chyba, że ci chodzi o inne zapory.
Masz jakieś oprogramowanie antywirusowe z firewallem? Launcher jest aktualny?
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Wersja dołączona do płytki z grą jest uszkodzona, proponuję przeinstalować aplikację na tą że strony Aerosoft.
http://aerosoft2.de/downloads/launcher/s...nguage=eng ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
(12.01.2016, 19:53)pause1 napisał(a): Wersja dołączona do płytki z grą jest uszkodzona, proponuję przeinstalować aplikację na tą że strony Aerosoft. Już to zrobiłem i to dalej się pojawia. (12.01.2016, 19:34)skawek napisał(a): Masz jakieś oprogramowanie antywirusowe z firewallem? Launcher jest aktualny? Launcher jest ze strony: http://aerosoft2.de/downloads/launcher/s...nguage=eng Moje programy antywirusowe, które wybrałem ze strony: http://pl.ccm.net/: Microsoft Security Essentials,Avast Home. Oprócz tego mam 2 skanery online.
Problem rozwiązany. Po prostu reinstall Windowsa i wszystko działa. Dzięki wszystkim za pomoc. Wątek do zamknięcia.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |