[mesh]
xxx.o3d -nazwa obiektu
[mouseevent]
xxx - nazwa funkcji
[viewpoint]
3
[newanim]
origin_trans
x.xxx tu wpisujesz w jakiej szerokości znajduje się obiekt
x.xxx tu w jakiej długości
x.xxx tu w jakiej wysokosci
origin_rot_x
x - tu ustawiasz tą wartość
origin_rot_y
0 - zostawiasz bez zmian
origin_rot_z
0 - zostawiasz bez zmian
anim_rot
xxx - nazwa funkcji
x w zależności jak chcesz żeby obiekt się obracał,może być: ( 8 ,będzie się obracać do przodu,-8 będzie się obracać do tyłu)
Mam nadzieję ze udało mi się wytłumaczyć
Pozdrawiam
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700
RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz
MOBO: MSI B650
GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB
D: 2 TB Kingston KC3000