Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Autobusy na budynkach

#1
Brick  (Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.04.2016, 00:18 przez Double Clarkson.)

Czyli innymi słowy - jak zrobić budynek do gry, aby nie miał on tzw. "niewidzialnych ścian" i żeby mogły po nim jeździć autobusy? Szczególnie mi zależy na tym drugim.
Odpowiedz

#2

Jeśli to np. garaż zwyczajnie wymodelowany do sco wystarczy:

Kod:
[collision_mesh]
nazwa.o3d

Jeśli chciałbyś, aby autobusy jeździły "po nim" czyli np. na jego dachu dodaj do sco:
Kod:
[surface]

Natomiast jeśli obiekt jest totalnie źle wymodelowany i powstają jakieś ściany tam, gdzie ich nie powinno być, to warto użyć:
Kod:
[nocollision]
, tylko wtedy już całkowicie się przez niego "przenika"
hejka:)
 Podziękowania za post: Double Clarkson(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości