Odpowiedź 
Autobusy na budynkach
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 04-2016
Podziękowań: 1
Post: #1
Brick Autobusy na budynkach
Czyli innymi słowy - jak zrobić budynek do gry, aby nie miał on tzw. "niewidzialnych ścian" i żeby mogły po nim jeździć autobusy? Szczególnie mi zależy na tym drugim.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 03.04.2016 00:18 przez Double Clarkson.)
03.04.2016 00:06
Szukaj postów Cytat

Jolliee
Twórcy
Liczba postów: 77
Dołączył: 05-2015
Podziękowań: 537
Post: #2
RE: Autobusy na budynkach
Jeśli to np. garaż zwyczajnie wymodelowany do sco wystarczy:

Kod:
[collision_mesh]
nazwa.o3d

Jeśli chciałbyś, aby autobusy jeździły "po nim" czyli np. na jego dachu dodaj do sco:
Kod:
[surface]

Natomiast jeśli obiekt jest totalnie źle wymodelowany i powstają jakieś ściany tam, gdzie ich nie powinno być, to warto użyć:
Kod:
[nocollision]
, tylko wtedy już całkowicie się przez niego "przenika"


[Obrazek: sygna.png]
03.04.2016 10:40
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Double Clarkson
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: