Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Autosan H10-10.03 by Ty-154M®

#71

Ale to "okulary" wygląda, popraw to, bo za bardzo to uwydatnione jest:P
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]

#72

Prace na pulpitem w toku;)

-Wszystkie przyciski działają;)
-Wajchy od kierunków itp. dostały nowe tekstury
-dodana została bileterka Emar 105 , wraz z kasą , pozostało dodać wyświetlacz bileterki
-Oraz zostało wykonane oświetlenie wewnętrzne, muszę jeszcze tylko trochę skorygowac oświetlenie kierowcy;)

[Obrazek: 4473582m.jpg]

[Obrazek: 4467438m.jpg]

[Obrazek: 4468462m.jpg]

[Obrazek: 4465390m.jpg]

#73
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 28.09.2013, 23:51 przez Nick™.)

Oświetlenie wewnętrzne ulepszyć można za pomocą następującego wpisu:

Kod:
[illumination_interior]
0
1
2
3

Wpis ten dodaje się pod wpisem:

Kod:
[mesh]
obiekt.o3d

Numerki w [illumination_interior] odpowiadają takim wpisom

Kod:
0. Licht
[interiorlight]
lights_fahrerlicht
1
205
200
175
-0.566
4.198
2.377

1. Licht
[interiorlight]
lights_beleuchtung_untenrechts
1
205
200
175
0.741
2.812
2.956

Gdzie numerki przed nazwą ". Licht" nawiązują do tych które są wpisane w [illumination_interior].


Oraz wypadałoby popracować nad tymi teksturami łopatek na kolumnie bo wyraźnie widać przeskoki tekstury. No i razi paintowa kierownica, lusterka bez oprawek które nawet nie są z prawdziwego Autosana H10 bo się bardzo różnią, vbusowe wycieraczki oraz te śmiesznie wyglądające reflektory przednie. Jak to poprawisz to będzie postęp w dobrym kierunku:).

Już nie chcę od Ciebie "wymagać" żebyś utworzył zaokrąglenia łączące boki z dachem oraz pogrubił uszczelki które wyglądają jak nitki ( w rzeczywistości są one grube ) i dodał listwy w 3D. Tekstura przodu jest "nierealna" a zarazem kosmiczna. Wlot na przodzie pod szybą jest nie wymiarowy no i brak fragmentu karoserii nad czołową szybą. Jeżeli robisz tekstury, to nie kopiuj ich bezpośrednio z innego modelu ( w tym przypadku z Jelcza L100 ) tylko utwórz sobie szablon za pomocą Blendera w formacie .png i nałóż na niego teksturę nie zapominając ( jeżeli nie robisz wtłoczeń w trójwymiarze ) o wtłoczeniach i szparach oraz różnego typu zagięciach. Nie wspomnę o nierealnych gumowych "osłonach" wziętych z Jelcza wymalowanych jednobarwną teksturą których w rzeczywistości nie ma tylko są zagięte błotniki.


Jakbyś sobie wziął to do serca i postarał się sukcesywnie to poprawić, to wyglądałoby to o wiele, wiele lepiej.
[Obrazek: 71972199532229830538.png]

#74

To ja może jeszcze raz dodam, bo po zassaniu kopii bazy danych mój post się nie zachował. Osobiście uważam, że przednie lampy są zdecydowanie za duże i przez to kompletnie nie wygląda jak H10. Poza tym ramki w szybach (ramki, te poziome srebrnego koloru na szybach przesuwnych, nie uszczelki gumowe) są dużo za cienkie, zawias od luków powinien dochodzić do przednich drzwi bez odstępu, nie wspominając o ogólnym kształcie kartonu, uroki modeli z vbus'a.
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!

PCB: Gigabyte GA-970A-DS3
CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss
RAM: 8GB RAM DDR3
GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB
PSU: Corsair TX850M
OS: Windows 10 Pro x64

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA



Find me on: fb.me/mattezpl

#75

Popraw cieniowanie na bileterce, bo wygląda strasznie.
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości