BeamNG. Symulator softbody |
![]() Zadziwiające iż nikt nie zrobił tematu odnośnie BeamNG. Czas to zmienić BeamNG to symulator pojazdów, złożonych z "belek" połączonych między sąbą, powodujące dość wiernie odwzorowanie prawdziwego zachowania aut/helikopterów/samolotów. Co prawda, gra może wyglądać jak wielkie demo technologiczne, lecz niech nie zwiedzie Cię to. Gra potrafi dostarczyć sporo frajdy. Głównym jej atutem jest możliwość rozbijania pojazdów między sobą, patrzenie jak metal gnie się o metal, w super-zwolnionym-tempie x1000. Można także ścigać się z czasem po wielu trasach. Szutrowe, półszutrowe, piasek, beton, asfalt. Niedawno (dziś, 09-08-17) została wydana wersja 0.10, dodająca nowy system dźwiękowy, możliwość łączenia "node'ów" między sobą (po wielu wielu latach). https://blog.beamng.com/wp-content/uploa.../webm.webm Dość stary filmik, ale pokazuje co potrafi gra. Nowy system dźwiękowy, w porównaniu z poprzednią wersja, jak dzień do nocy Łapanie, łączenie node'ów między sobą Na youtubie, można znaleźć tony materiałow z różnych wypadków, modów, pościgów i innych ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |