Białe tekstury budynków |
Hej.
Mam pewien problem, otóż rozpocząłem już jakiś czas temu budowę realnej mapy, do której postanowiłem większość budynków dedykowanych sam stworzyć. Jestem jeszcze początkujący jeśli chodzi o edytor jak i Blender, ale już pewien kawałek mapy jak i trochę budynków zrobiłem. Problem polega na tym, że po wymodelowaniu i oteksturowaniu niektórych modeli, w OMSI są one białe, tak jakby OMSI nie potrafiło odczytać tekstur. Zdjęcie z Blendera: Link Zdjęcie z OMSI : Link Jest może jakiś sposób na to? Czy może to ja jakoś źle oteksturowałem? Ale podobnie teksturowane są inne moje budynki i wychodzi u mnie loteria... Raz będzie tekstura, a raz będzie biała ![]()
Jesteś pewny, że wrzuciłeś wszystkie tekstury do folderu "texture" w folderze z obiektem?
Czy zmieniłeś nazwę tekstury po wyeksportowaniu obiektu z blendera? Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Tak, wszystkie pliki z teksturami są w folderze "texture", ogólnie nie jest to pierwszy budynek, który w OMSI nie odczytuje tekstur pomimo tego, że w danym folderze one są.
Jeśli chodzi o zmianę nazwy - nic nie zmieniałem, wszystkie nazwy są tak samo jak przed eksportowaniem. Jedyne co robiłem to tworzyłem tekstury, w blenderze modelowałem bryłę, nakładałem tekstury, eksportowałem, później konwertowałem bryłę w OmsiXConv no i kopiowałem użyte tekstury do folderu "texture", przekonwertowany plik .o3d do "model" oraz tworzyłem plik .sco. Podobnie robię przy każdym moim obiekcie, większość budynków odpowiednio się w OMSI wczytuje, ale co jakiś czas zdarzają się właśnie takie, które tak jak ten model - nie wczytuje tekstur. |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |