Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Blender - ściany i teksturowanie

#1

Witam. Pytania do znawców;)

1. Po nałożeniu tekstury na elementy pojazdu (np. koło), niektóre miejsca/elementy teksturę pokazują "z drugiej strony". Patrząc na koło od góry (bieżnik) chce nałożyć teksturę na lewą i prawą stronę (dalej patrz od góry). Gdy tego dokonam, tekstura jest widoczna "wewnątrz" koła. Jak zrobić żeby tekstura się mnie słuchała? Jakaś opcja front/back?

2. Dziury w budzie - bryła, siatka. Niektóre trójkąty po exporcie do OMSI 2 widać z zewnątrz a niektóre wewnątrz. Analogicznie że te co widać z wewnątrz, na zewnątrz są dziury. Też jakaś opcja jest na to?
[Obrazek: 12697495_542821345877067_5280449207364485297_o.png]

Zobrazowałem problem tekstury - widać to na kołach.

3. Jest zaznaczona też opcja kanału alfa - przezroczystości - a stan faktyczny jest taki, że przezroczyste miejsca robią się czarne.

Proszę o szybką pomoc. Jak dobrze by poszło, w ciągu 2 dni jestem w stanie skończyć model.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości