Cały tile się maluje zamiast jego kawałka |
Cześć
Tak jak w temacie, mam problem z pomalowaniem tilesa. Chodzi dokładniej o to, że chcę pomalować kawałek terenu na pograniczu czterech tile. Na trzech wszystko działa, tylko ten jeden felerny maluje się cały. Dodam, że na pomalowanie reaguje od rogu graniczącego z trzema pozostałymi tilesami (tylko od rogu!), pomalowanymi. ![]() ![]() ![]() Ktoś wie może co jest grane? Pzdr.
Mapę robisz na podkładach? Mi to wygląda jakbyś nie załadował podkładu z tego jednego tilsa i taki efekt. Choć mogę się mylić i to bardzo.
No mylisz się, choć jeden podkład mi się nie zgadzał.
![]() #szukamy
Możesz na tym felernym kawałku mapy wykonać jakąkolwiek inną czynność poza malowaniem ?
(Np. pogłębianie terenu czy też tworzenie pagórków). ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Jeśli to nie będzie problem spróbuj w obrębie tych kafli dodać całkiem nowy.
Po czym wrócić do tego generującego problem i spróbować go ponownie pomalować. Btw, przed utworzeniem tego kafla mieszałeś coś z kolejnością tekstur ? ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Hmm, z dodaniem kafla będzie problem, bo już w zeszłe wakacje dorobiłem wszystkie potrzebne kafle.
![]() Jeśli chodzi o tekstury, mieszać nie mieszałem, ale dziś bawiłem się poprzez global.cfg wartościami "Resolution" (rozkładem) tekstur. Jednak to nie powinno być przyczyną, bo nie tak dawno próbowałem pomalować kafel w innym miejscu, występuje tam identyczny problem, który opisałem na początku. ![]() A jeszcze, wokół tego felernego kafla trzy również cierpią na tą przypadłość.
Rozmiar czy tam rozdzielczość ma duży wpływ na teksturę.
Inaczej się maluje teksturą 1x1 (wydaje mi się, że właśnie tak jak u góry), inaczej 64x64, a jeszcze inaczej 512x512. Jeżeli coś w tym zmieniałeś to bardzo możliwe, że to powoduje ten problem. Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
Pomaluj cokolwiek, jakąkolwiek teksturą na felernym tile, zapisz mapę i uruchom ponownie edytor. Powinno pojawić się normalne malowanie w odpowiednim miejscu i od tego czasu powinna działać edycja tekstur na tym tile zgodnie z zasadami.
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
W tym sęk, że powinno. A nie chce. Chyba łatwiej będzie położyć splina z teksturą piachu.
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |