Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Dział reklamy - pisanie komentarzy.

#1

Witam ponownie,
Zauważyłem, że w dziale "reklama" nie można w ogóle pisać odpowiedzi. Trochę mnie to dziwi, ponieważ opinia - a zarazem weryfikacja przez użytkowników prawdziwości "propagandowych" informacji jest przydatna dla ewentualnych zainteresowanych. Pisanie odpowiedzi umożliwiłoby również poinformowanie o nowościach np. na reklamowanych forach. Moim zdaniem powinno to zostać włączone - ale np. z moderacją, żeby uniknąć niemerytorycznych opinii, wyjaśnień banów itd.
Zapraszam do dyskusji.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Odpowiedz

#2

Odpowiedzi w tym dziale zostały wyłączone, aby uniknąć "gównoburz" w sprawie vFirmy, które bardzo często miały tu miejsce, chociażby pomiędzy Kozłowem i BKMem. Uważam, że odpowiedzi mogą być, ale musiałyby być wtedy moderowane i restrykcyjnie sprawdzane, by uniknąć takich wydarzeń jak wyżej wymienione.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

Odpowiedz

#3

Odpowiedzi nie zostaną włączone, przede wszystkim w/w powodu. Forum to też nie słup ogłoszeniowy i pisanie w wątkach o nowościach moim zdaniem jest zbędne, poza tym sztucznie generowałoby potrzebę podbijania tematów. Działa edycja postów i ewentualnie w ten sposób można informować o jakichś zmianach.
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

 Podziękowania za post: ShadowPL(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek: