Zamknięty 
Dziwne tekstury - modelowane skrzyżowania
Autor Wiadomość

"Don't use profanity"
Zasłużeni
Liczba postów: 117
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 144
Post: #1
Dziwne tekstury - modelowane skrzyżowania
Witam serdecznie!

Mam pytanie dotyczące modelowanych skrzyżowań. Otóż o pewnej godzinie wykonane przeze mnie obiekty zmieniają kolor, tak jak na screenie: http://i.imgur.com/aGzZYBv.jpg -> jak widać, asfalt odbiega od tego zrobionego ze splinów (dodam także, że około godziny 12:00 jest normalnie). Co trzeba zrobić, aby wszystko wyglądało normalnie? Modele wykonuję w 3DS.

Plik .sco:

Kod:
This file was created with the Omsi Object Editing tool

[friendlyname]
Skrzyzowanie1

[groups]
3
Matej
Skrzyzowania
Skrzyzowanie

[rendertype]
surface

[LightMapMapping]

[fixed]

[absheight]

[collision_mesh]
skrzyzowanie1.o3d

[surface]

###################
     Model Data
###################


[mesh]
skrzyzowanie1.o3d

Z góry dziękuję za odpowiedź, bo naprawdę nie wiem co robię źle:)


[Obrazek: banner.png]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.01.2016 22:20 przez Matej.)
02.01.2016 22:13
Szukaj postów

"Don't use profanity"
Zasłużeni
Liczba postów: 117
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 144
Post: #2
RE: Dziwne tekstury - modelowane skrzyżowania
Rozwiązałem problem. W 3DSie trzeba zmienić jedną rzecz podczas teksturowania, a mianowicie zmienić kolor przy Ambient i Diffuse na biały:

[Obrazek: VGb0bfv.png]

Bardzo dziękuję NightHaulerowi za pomoc, to dzięki niemu udało mi się to ogarnąć. Temat można zamknąć!:)


[Obrazek: banner.png]
03.01.2016 12:49
Szukaj postów
Zamknięty 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: