| Dziwne tekstury - modelowane skrzyżowania |
|
Witam serdecznie!
Mam pytanie dotyczące modelowanych skrzyżowań. Otóż o pewnej godzinie wykonane przeze mnie obiekty zmieniają kolor, tak jak na screenie: http://i.imgur.com/aGzZYBv.jpg -> jak widać, asfalt odbiega od tego zrobionego ze splinów (dodam także, że około godziny 12:00 jest normalnie). Co trzeba zrobić, aby wszystko wyglądało normalnie? Modele wykonuję w 3DS. Plik .sco: Kod: This file was created with the Omsi Object Editing toolZ góry dziękuję za odpowiedź, bo naprawdę nie wiem co robię źle
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: banner.png]](http://wgkm.waw.pl/banner.png)
![[Obrazek: VGb0bfv.png]](http://i.imgur.com/VGb0bfv.png)