Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Dziwne tekstury - modelowane skrzyżowania

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.01.2016, 22:20 przez Matej.)

Witam serdecznie!

Mam pytanie dotyczące modelowanych skrzyżowań. Otóż o pewnej godzinie wykonane przeze mnie obiekty zmieniają kolor, tak jak na screenie: http://i.imgur.com/aGzZYBv.jpg -> jak widać, asfalt odbiega od tego zrobionego ze splinów (dodam także, że około godziny 12:00 jest normalnie). Co trzeba zrobić, aby wszystko wyglądało normalnie? Modele wykonuję w 3DS.

Plik .sco:

Kod:
This file was created with the Omsi Object Editing tool

[friendlyname]
Skrzyzowanie1

[groups]
3
Matej
Skrzyzowania
Skrzyzowanie

[rendertype]
surface

[LightMapMapping]

[fixed]

[absheight]

[collision_mesh]
skrzyzowanie1.o3d

[surface]

###################
     Model Data
###################


[mesh]
skrzyzowanie1.o3d

Z góry dziękuję za odpowiedź, bo naprawdę nie wiem co robię źle:)
[Obrazek: banner.png]

#2

Rozwiązałem problem. W 3DSie trzeba zmienić jedną rzecz podczas teksturowania, a mianowicie zmienić kolor przy Ambient i Diffuse na biały:

[Obrazek: VGb0bfv.png]

Bardzo dziękuję NightHaulerowi za pomoc, to dzięki niemu udało mi się to ogarnąć. Temat można zamknąć!:)
[Obrazek: banner.png]




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości