Edytor - jak załadować wszystkie obiekty | |||
Witam,
Ostatnio postanowiłem zacząć przygodę z edytorem map do OMSI 2.2.032 Steam Edition. Problem tkwi w tym, że zamiast funkcji Load all!, która ładuje wszystkie obiekty z folderu sceneryobjects jest funkcja Load directory, w której chodzi o wczytywanie wszystkich sceneryobjects z folderu, w którym znajduje się wybrany przez nas sceneryobject. Czy da się jakoś zmienić funkcję Load directory na Load all!?
Nie da się. Ta funkcja została usunięta w trakcie tworzenia OMSI 2, przez jej twórców, ze względu na ograniczenia silnika gry i problemy jakie sprawiała ta funkcja.
![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Głównie potrzebne mi to jest do wyszukania obiektu: Drop Light Medium, a nie wiem, gdzie go konkretnie szukać, bo nazwy folderów na dysku są inne niż te w edytorze.
Kliknij w obiekt na jakiejś mapie o w górnym lewym rogu ekranu będziesz miał ścieżkę do tego obiektu
![]() Idzie nowe
![]() Nie udzielam pomocy na PW!
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |