Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Edytor - koniec ścieżki

#1

W Omsi 1 koniec ścieżki był wyraźnie zaznaczony, natomiast w Omsi 2 w ogóle nie można stwierdzić gdzie się znajduje. Bardzo utrudnia to pracę z kostkami AI. Czy jest jakaś możliwość ustawienia widoczności tego tudzież sprawdzenia w inny sposób? Nie chce mi się wierzyć, że wszystko trzeba będzie robić 'na oko'.
Odpowiedz

#2

Ja jakoś radze z tym ale też czasem sprawia mi to problem
Wkurzam się czasem tym że np. 5min ustawiam tą kostkę na skrzyżowaniu i auta znikają
Dołączam się do jego pytania czy jest jakiś łatwiejszy sposób bo np. attach to spilne nie działa
[Obrazek: fed8852c624b0df7med.png]
Odpowiedz

#3

W OMSI 2 takie rzeczy jak kostki AI czy też spliny ze ścieżkami łączymy za pomocą klawisza CTRL.
[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

 Podziękowania za post: AdamAkaAndrzej(+1)
Odpowiedz

#4

Bardzo dobra odpowiedź. To tak jak:
- Jak pachnie kurczak?
- Żeby go zabić musisz wziąć dobrze naostrzony tasak, położyć na płaskiej powierzchni i uderzyć szybko i mocno w miejsce pod głową (dla zaawansowanych: szyja)

Podstawy znam (przecież były wałkowane już tyle razy), ale w pierwszej fazie tworzenia kostki AI - układania Invis Street w edytorze, nie widać, czy ścieżki się schodzą, co prowadzi do znikania w tych miejscach aut.

W tym miejscu znikają auta (=ścieżki się nie schodzą):
   

Nie jest to w żaden sposób zaznaczone, a na prawdę trudno dopasowywać wszystko na oko. W Omsi 1 na zakończeniu ścieżki było takie żółte coś. Chodzi mi o to, czy da się to włączyć w drugiej wersji, tudzież sprawdzić w jakiś inny sposób.

Lepiej chyba nie uda mi się tego wytłumaczyć.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości