Edytor - koniec ścieżki | |||
W Omsi 1 koniec ścieżki był wyraźnie zaznaczony, natomiast w Omsi 2 w ogóle nie można stwierdzić gdzie się znajduje. Bardzo utrudnia to pracę z kostkami AI. Czy jest jakaś możliwość ustawienia widoczności tego tudzież sprawdzenia w inny sposób? Nie chce mi się wierzyć, że wszystko trzeba będzie robić 'na oko'.
W OMSI 2 takie rzeczy jak kostki AI czy też spliny ze ścieżkami łączymy za pomocą klawisza CTRL.
![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Bardzo dobra odpowiedź. To tak jak:
- Jak pachnie kurczak? - Żeby go zabić musisz wziąć dobrze naostrzony tasak, położyć na płaskiej powierzchni i uderzyć szybko i mocno w miejsce pod głową (dla zaawansowanych: szyja) Podstawy znam (przecież były wałkowane już tyle razy), ale w pierwszej fazie tworzenia kostki AI - układania Invis Street w edytorze, nie widać, czy ścieżki się schodzą, co prowadzi do znikania w tych miejscach aut. W tym miejscu znikają auta (=ścieżki się nie schodzą): Nie jest to w żaden sposób zaznaczone, a na prawdę trudno dopasowywać wszystko na oko. W Omsi 1 na zakończeniu ścieżki było takie żółte coś. Chodzi mi o to, czy da się to włączyć w drugiej wersji, tudzież sprawdzić w jakiś inny sposób. Lepiej chyba nie uda mi się tego wytłumaczyć. | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |