| Eksportowanie wybranego obszaru do Blendera | |||
|
Witam,
piszę, aby zapytać się, czy jest możliwość wyeksportowania wybranego obszaru do pliku .x. Mam zrobione skrzyżowanie ze splinów, ale chciałbym je wymodelować w Blenderze, nie chcę tego na czuja robić. Da się? Od razu mówię, że nie interesuje eksportowanie pojedynczych splinów i ustawianie ich w Blenderze. Pozdrawiam i z góry dziękuję, Misiek5.
W edytorze możesz zaznaczyć w jednym dziale ile chcesz splinów i eksportować je do formatu .x i potem wczytać w blenderze.
![]()
1. Jak zaznaczyć te spliny?
2. Gdzie jest ta opcja? Była w sekcji spline, ale zniknęła (nie ma jej tam w każdym razie) 3. Po wyeksportowaniu tych splinów te spliny będą miały te same właściwości co na gruncie (radius, długość)? 1,2. Zakładka spline-exp. 3. Tak @nick, dzięki. | |||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: 76561198117779318.png]](http://steamsignature.com/profile/polish/76561198117779318.png)
![[Obrazek: 71972199532229830538.png]](https://hostmat.eu/images/71972199532229830538.png)