Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Eksportowanie wybranego obszaru do Blendera

#1

Witam,
piszę, aby zapytać się, czy jest możliwość wyeksportowania wybranego obszaru do pliku .x. Mam zrobione skrzyżowanie ze splinów, ale chciałbym je wymodelować w Blenderze, nie chcę tego na czuja robić. Da się? Od razu mówię, że nie interesuje eksportowanie pojedynczych splinów i ustawianie ich w Blenderze.
Pozdrawiam i z góry dziękuję,
Misiek5.
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz

#2

W edytorze możesz zaznaczyć w jednym dziale ile chcesz splinów i eksportować je do formatu .x i potem wczytać w blenderze.
[Obrazek: 71972199532229830538.png]
 Podziękowania za post: Misiek5(+1)
Odpowiedz

#3
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.01.2017, 16:25 przez Misiek5.)

1. Jak zaznaczyć te spliny?
2. Gdzie jest ta opcja? Była w sekcji spline, ale zniknęła (nie ma jej tam w każdym razie)
3. Po wyeksportowaniu tych splinów te spliny będą miały te same właściwości co na gruncie (radius, długość)?


1,2. Zakładka spline-exp.
3. Tak

@nick, dzięki.
[Obrazek: 76561198117779318.png]

Ryzen 9 7950X
RTX 4090
128GB RAM
2TB NVMe + 2TB NVMe + 256GB SSD + 1TB HDD + 3TB HDD + 4TB HDD
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości