FPSożerne obiekty | |||
Witam,
Czy jest jakiś uniwersalny sposób, albo jakaś rada, aby odnaleźć wymienione w temacie "FPSożerne" obiekty. Mam kilka map, na których kilka lub jedno wybrane miejsce bardzo zżera FPSy. Tak jak wszędzie mam koło 15-20 (zależy od mapy), tak w tych miejscach mam 5-10. Usuwam, sprawdzam, ale nic. Nie wiem jak sprawdzić co jest przyczyną takiego spadku. Jeżeli ktoś wie to bardzo proszę o radę.
Polecam sprawdzić siatkę obiektu (w edytorze z górnej belki Helpers > Wireframe). Przy ciężkich obiektach siatka będzie gęsta. Poza tym polecam też opcję z zakładki Debug po prawej stronie - Unload all Tex. Tu można sprzwdzić jak ciężkie są tekstury obiektu (im dłużej się ładuje, tym w większości przypadków gorzej, choć też nie zawsze)
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |