ForceFeedback po najechaniu na krawężnik |
Mam dokładnie tak samo z 923 i pomaga tylko za każdym razem wejście do ustawień i wyjście. Wtedy się luzuje. Nie znalazłem żadnego profilera ani czegokolwiek do g923, więc muszę tak sobie radzić. Wie ktoś?
Taka już jest przypadłość OMSI, że po najechaniu na krawężnik kierownica zaczyna ściągać na bok i tak jak kolega wyżej napisał, jedyna rada to szybkie wejście w opcje i wyście, nie ma na to innego sposobu, bynajmniej ja żadnego nie znalazłem przez lata grania, a ustawienia w programach do kierownic nie mają tutaj nic do rzeczy. Co do samych ustawień mocy sprzężenia zwrotnego przypominam, że oprócz ustawienia odpowiednich wartości w oprogramowaniu producenta kierownicy, warto sobie ustawić je dogodnie w opcjach OMSI, na dwóch paskach zaznaczonych na zrzucie ekranu. Jeden odpowiada za intensywność wibracji, np. podczas jazdy po bruku, drugi za opór kierownicy przy skręcaniu.
![]()
Myślę, że tu jest kwestia sterowników i samych kierownic. Na G25 i Fanatecu DD1 dziury i krawężniki były odczuwalne jako wibrację. Kierownice odbijały ale tylko trochę (pół obrotu). Na Mozie mam ten sam problem co kolega wyżej - leci maksymalnie w lewo. Da się Moza Pit House trochę ogarnąć, żeby kierownica trochę słabiej odbijała i nie kręciła się maksymalnie w jedną stronę, ale wtedy FF z gry praktycznie nie istnieje. Co najciekawsze to jest możliwość konfiguracji przez program, ale OMSI nie jest wspierane.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |