Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


ForceFeedback po najechaniu na krawężnik

#11

Mam dokładnie tak samo z 923 i pomaga tylko za każdym razem wejście do ustawień i wyjście. Wtedy się luzuje. Nie znalazłem żadnego profilera ani czegokolwiek do g923, więc muszę tak sobie radzić. Wie ktoś?
Odpowiedz

#12
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.08.2025, 14:27 przez Grzesiek00.)

Taka już jest przypadłość OMSI, że po najechaniu na krawężnik kierownica zaczyna ściągać na bok i tak jak kolega wyżej napisał, jedyna rada to szybkie wejście w opcje i wyście, nie ma na to innego sposobu, bynajmniej ja żadnego nie znalazłem przez lata grania, a ustawienia w programach do kierownic nie mają tutaj nic do rzeczy. Co do samych ustawień mocy sprzężenia zwrotnego przypominam, że oprócz ustawienia odpowiednich wartości w oprogramowaniu producenta kierownicy, warto sobie ustawić je dogodnie w opcjach OMSI, na dwóch paskach zaznaczonych na zrzucie ekranu. Jeden odpowiada za intensywność wibracji, np. podczas jazdy po bruku, drugi za opór kierownicy przy skręcaniu.

[Obrazek: Zrzut-ekranu-2025-08-29-151757.png]
Odpowiedz

#13
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 6 godzin(y) temu przez TGVkamil.)

Myślę, że tu jest kwestia sterowników i samych kierownic. Na G25 i Fanatecu DD1 dziury i krawężniki były odczuwalne jako wibrację. Kierownice odbijały ale tylko trochę (pół obrotu). Na Mozie mam ten sam problem co kolega wyżej - leci maksymalnie w lewo. Da się Moza Pit House trochę ogarnąć, żeby kierownica trochę słabiej odbijała i nie kręciła się maksymalnie w jedną stronę, ale wtedy FF z gry praktycznie nie istnieje. Co najciekawsze to jest możliwość konfiguracji przez program, ale OMSI nie jest wspierane.
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości