Odpowiedź 
Jak oteksturować model
Autor Wiadomość

A taki tam szary kierowca
Użytkownicy
Liczba postów: 327
Dołączył: 03-2016
Podziękowań: 110
Post: #1
Jak oteksturować model
Witajcie!

Przychodzę tutaj z zapytaniem. Otóz, nie wiem, jak oteksturować model bryły do OMSI. bryłę już wsadziłem w odpowiednie miejsce w autobusie, jest plik .o3d o takiej samej nazwie jak wcześniejszy pulpit - vdoU2.o3d, lecz teraz jest z dyktą.

1. Jak ją oteksturować?
2. Jak się dowiedziećjakie wymiary tekstury są odpowiednie?

Dziękuję za odpowiedzi:)

23.08.2018 21:36
Szukaj postów Cytat

Spór o charakterze cywilnym
Zasłużeni
Liczba postów: 213
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 734
Post: #2
RE: Jak oteksturować model
Oteksturować? To chyba absolutnie podstawowe zagadnienie przy pracy z Blenderem (o ile w nim pracujesz). Tu są poradniki: 1 2
Bardzo skrótowo: otwierasz zakładkę UV\Image Editor, wczytujesz daną teksturę, w oknie 3D klikasz U-> Unwrap albo Project from view i dopasowujesz siatkę modelu do tekstury. W nowszych blenderach trzeba jeszcze podpiąć materiał: w zakładce Properties, 4 zakładka od prawej, tworzysz nowy materiał, potem 3 zakładka od prawej dodajesz teksturę jako obraz z pliku.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.08.2018 22:14 przez Pablo_Osw.)
23.08.2018 22:14
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: