Jak "uruchomić" bitmapę w wyświetlaczach Krueger +/++ | ||||||
Witam!
tak jak w tytule, chciałbym zapytać czy ktoś wie, jak "uruchomić" bitmapę w modyfikacji na wyświetlacze Krueger +/++? Wiem, że służy do tego osobny podfolder w folderze Krueger, wiem też, że bitmapy muszą być większe, niż w standardowych Kruegerach, lecz gdy wykonam taką bitmapę, o odpowiednich rozmiarach, wrzucę do folderu i wpiszę do hofa, to i tak nic mi się nie pokazuje, ktoś się tym bawił? Wie, co trzeba po kolei zrobić?
No dla mnie jedynym rozwiązaniem (jeśli .hof jest poprawny), należy sprawdzić w logfile jaką ścieżkę obsługuje dany pojazd, czyli z jakiej ścieżki omsi wyszukuje w danym pojeździe bitmapy.
![]() Sam tak sprawdzam, jeśli jest problem z bitmapami. ![]()
Wszystkie stworzone bitmapy muszą być w folderze Vehicles/Anzeigen/Krueger/230x32 Co ważne powinny być w formacie .png Wpis w hofie wygląda tak:
Kod: [addterminus]
Nie muszą być w .png, mi wszystkie obsługuje w .bmp bez problemu.
Szpec od HOFów, bitmap i malowań
Mój wkład do OMSI2: - Projekt ZTM - poznańska modyfikacja. - Kruger+ dla NG312 PL W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf. Dzięki za 100 rep!
| ||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |