Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Jak "uruchomić" bitmapę w wyświetlaczach Krueger +/++

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.04.2016, 12:24 przez Szofeero.)

Witam!
tak jak w tytule, chciałbym zapytać czy ktoś wie, jak "uruchomić" bitmapę w modyfikacji na wyświetlacze Krueger +/++? Wiem, że służy do tego osobny podfolder w folderze Krueger, wiem też, że bitmapy muszą być większe, niż w standardowych Kruegerach, lecz gdy wykonam taką bitmapę, o odpowiednich rozmiarach, wrzucę do folderu i wpiszę do hofa, to i tak nic mi się nie pokazuje, ktoś się tym bawił? Wie, co trzeba po kolei zrobić?
Odpowiedz

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.04.2016, 13:19 przez Allison.)

No dla mnie jedynym rozwiązaniem (jeśli .hof jest poprawny), należy sprawdzić w logfile jaką ścieżkę obsługuje dany pojazd, czyli z jakiej ścieżki omsi wyszukuje w danym pojeździe bitmapy. :E

Sam tak sprawdzam, jeśli jest problem z bitmapami.:D
Odpowiedz

#3

Wszystkie stworzone bitmapy muszą być w folderze Vehicles/Anzeigen/Krueger/230x32 Co ważne powinny być w formacie .png Wpis w hofie wygląda tak:
Kod:
[addterminus]
10
20 DWORZEC PKP
20 DWORZEC PKP
   DWORZEC PKP
20 DWORZEC PKP
20 DWORZEC PKP
Blanko.tga
20 DWORZEC PKP

Oswiecim\20_DW.png    <--- ścieżka w folderze 230x32
 Podziękowania za post: Szofeero(+1)
Odpowiedz

#4

Nie muszą być w .png, mi wszystkie obsługuje w .bmp bez problemu.
Szpec od HOFów, bitmap i malowań

Mój wkład do OMSI2:
- Projekt ZTM - poznańska modyfikacja.
- Kruger+ dla NG312 PL

W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf.

Dzięki za 100 rep!
 Podziękowania za post: Paweł200(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości