Konwert z .o3d do .sco | |||
Witam!
Tworze mapę swojego miasta i robie do niej oryginalne skrzyżowania. Etap w blenderze mam zakończony, teraz tylko nie umiem sobie z konwertem poradzić z o3d do sco. Czy wytłumaczyłby mi to ktoś? Z góry dziękuje.
Nie konwertuje się do sco.
Musisz stworzyć nowy folder w sceneryobjects potem tam stworzyć 2 kolejne o nazwie Texture i model do model wrzucasz plik o3d do textur pliki z texturami potem wracasz do folderu w którym sa te 2 foldery. I dalej skopiuj jakikolwiek plik sco z innego folderu wklej do swojego zmień nazwe i otwórz plik notatnikiem i wszystko pójdzie łatwo wystarczy zmienić nazwy rzeczy wszystkich i skasować ewentualne nie potrzebne linijki.
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
2 gości |