| Mercedes-Benz O405 Portugal | ||||||
Pojazd jest bardzo starannie wykonany, jak na brazylijskie modele (znamy niespodzianki i specyfikę niektórych autobusów z kraju samby
), a ponadto mamy wersję z poziomymi wycieraczkami i całą (niedzieloną) szybą przednią - rzecz raczej niespotykana, gdyż oni gustują w pionowych (niezależnie, czy "podwieszanych", czy tradycyjnie z dołu), dwuramiennych wajperach. Co ciekawe, to to, że nie są one idealnie równolegle do siebie ustawione - każda z nch wydaje się być skierowana nieco ukośnie - to dość realny układn, znany ze starszych Setr (np., ale nie tylko).Ibisa programujemy bez kłopotów, ma ciekawy bajer - osobny wyświetlacz dla numeru linii - może i zbędna rzecz, ale zawsze to coś nowego. Optymalizacja przyzwoita, tekstury dość ładne. Klawisze w parapecie mają mouseevent - "łapka" myszki pojawia się, ale kliknięcia, animacji, ani funkcji nie przypisano. Ma przyzwoite dźwięki, - myślę, że dźwięki silnika, zwłaszcza na jałowych obrotach są najlepsze (jak dla mnie) ze wszystkich dźwięków silnika - aczkolwiek inne też są ładne. Po prostu bawiłem się pierdółkami kabiny, pulpitu, części pasażerskiej itp. juz przy włączonym silniku (bo od jego włączenia rozpocząłem) i miałem okazję ich lepiej posłuchać, tak więc spodobały mi się one. Szybki nie mają uchwytów i nie wszystkie są otwierane, mimo, iż na takie wyglądają, jednak tych ruchomych jest więcej, niz "sztywnych". Obrotomierz ma wskazówkę i animację, ale nie posiada skali, mozna na to jednak przymknąć oko. To tyle z szybkiego testu na Grundorfie, reszta wrażeń pewnie przy następnej okazji. Już teraz wystawiam mu mocne 7.5 / 10
![]()
Dostępna nowa wersja wozu
![]() Dodatkowo autor dorzuca wersję przegubową MEGA oraz pojazd MIDI oznaczany jako O402. W źródle jest info na ten temat. Download O405&G Download O402
Witam serdecznie, To moja pierwsza wypowiedz tutaj,
Co do modelu dno i wodorosty połowa pulpitu nie działa ![]() dźwięki jedzie fajnie ale 100 km/h przesada ogrzewania brak co do modelu MIDI MB 0402 tak samo a szkoda co drażni najbardziej?....... Widać momentami swoje spaliny w przedniej szybie !!! moja ocena 4/10 | ||||||
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
| 1 gości |

![[Obrazek: jp9da8.jpg]](http://i66.tinypic.com/jp9da8.jpg)
![[Obrazek: 20aw9qx.png]](http://i68.tinypic.com/20aw9qx.png)
![[Obrazek: rblao4.png]](http://i64.tinypic.com/rblao4.png)
![[Obrazek: 1z5i6ps.jpg]](http://i66.tinypic.com/1z5i6ps.jpg)
), a ponadto mamy wersję z poziomymi wycieraczkami i całą (niedzieloną) szybą przednią - rzecz raczej niespotykana, gdyż oni gustują w pionowych (niezależnie, czy "podwieszanych", czy tradycyjnie z dołu), dwuramiennych wajperach. Co ciekawe, to to, że nie są one idealnie równolegle do siebie ustawione - każda z nch wydaje się być skierowana nieco ukośnie - to dość realny układn, znany ze starszych Setr (np., ale nie tylko).
![[Obrazek: MjfSmTd.png]](https://i.imgur.com/MjfSmTd.png)
