Meteor, Irex Sosnowiec |
Spoko. Jechałem rok temu tym MAN-em na 663 miał promocję. Bardzo fajny, cichy i nawet wgrane zapowiedzi co na te "stare" MAN-y to rzadkość.
Dziś na linii 600/2 zadebiutował nowy złaMAZ. Na lipinach stał on ok. 4 miesięcy, z nieznanego mi powodu.
Link: http://phototrans.pl/14,836402,0,_______203_327.html
Ś.P [*] E1 TŚ 15.10.2011 - 14.03.2021
VIP vGZM Katowice v.5.0.4
Aha. No powiem Ci, że ostatnio jechałem podobnym MAN-em (z IREX-a) i spoko, ale niestety stan zły!
35km/h przez miasto, a jak już się rozpędził to .... przystanek, ale Wyświetlacz miał, więc spoko nawet zapowiedzi miał wgrane, ... ale w tak złej jakości! https://www.google.pl/url?sa=i&rct=j&q=&...9230043401 (06.10.2016, 20:41)kacpi2006 napisał(a): Spoko. Jechałem rok temu tym MAN-em na 663 miał promocję. Bardzo fajny, cichy i nawet wgrane zapowiedzi co na te "stare" MAN-y to rzadkość.Znowu się pojawił na 45 tym razem. Na 600/2 dziś jeździł #327# bo zepsuł się #727#. Ostatnio dość często widzę Jelcza "Mastero" na 663
Mastero czyli #920 służy jako rezerwa. Na Koszelewie za #751 jest #779 jako rezerwa już ze skrzynią automatyczną. Z Koszelewa za zepsute dwa Crosswaye zostały przywiezione dwa inne pojazdy MA3a 203 #784 oraz Mercedesa Conecto LF #667, który ma system BVG
Ś.P [*] E1 TŚ 15.10.2011 - 14.03.2021
VIP vGZM Katowice v.5.0.4
Takie zapytanie, do kiedy Irex ma umowę na obsługę tych linii co jeżdżą Crosswaye?
Sporo się w Irexie pozmieniało przez te 5 lat od ostatniego posta. Krótkie streszczenie:
Tak, nie ma co się rozpisywać, to się po krótce stało. W Lublinie zaczęły królować przegubowe, a w 3City krótkie Solbusy, których to mieli w nadmiarze po opuszczeniu Bydzi. Na Śląsku zaczęły królować tureckie wyroby - BMC i nowe Conecta. MAZy zostały całkowicie wycofane. Parę linii im ubyło, parę przybyło. Może się
Bycie informatorem terenowym nie jest takie łatwe, jak może się niektórym wydawać
Po części to, po części to. Na pewno w leasingu są przegubowe Conecto, wszystkie BMC poza Neocity oraz 3 Mercusy. Nie jestem pewien co do krótkich Connect, ale one też są chyba w leasingu. Na własność mają Neocity, Solbusy, Temsy i kartony.
Bycie informatorem terenowym nie jest takie łatwe, jak może się niektórym wydawać
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |