Odpowiedź 
[Modyfikacja pojazdu] Neoplan N4016 2-Türer
Autor Wiadomość

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 189
Dołączył: 06-2015
Podziękowań: 117
Post: #1
Neoplan N4016 2-Türer
Mam pytanie: _Jaki wpis w pliku .cti odpowiada za repaint szyb (N4016 2Tuer od Niemców)? Stworzyłem malowanie, napisałem .cti, w którym repaint szyb przypisałem pod komendę farbschema_trans, potem po zapisaniu .cti złOMSI odpaliłem wszystko przy wyborze autobusu szafa gra, ale brakuje malowań dla szyb. A zależy mi na wydaniu tej tekstury (MZK Torów). Proszę o porady. Oto plik .cti:
Kod:
***************************************
MZK Torow
***************************************

[item]
MZK Torow
farbschema_tex1
MZK_Torow\N4016_Main_Textur.png

[item]
MZK Torow
farbschema_trans
MZK_Torow\N4016_MZK Torow-szyby.tga

[setvar]
vis_radkästen
0

[setvar]
vis_plakette
0
A tu screeny:
[Obrazek: 4UKqgS6.jpg]
[Obrazek: t18WX8n.jpg]

skawek w dniu 02.06.2016 o 17:34 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Oddzieliłem - zgodnie z zasadami działu.



[Obrazek: QMIRFya.jpg]
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.06.2016 17:34 przez skawek.)
02.06.2016 15:42
Szukaj postów Cytat

Emeryt
Użytkownicy
Liczba postów: 159
Dołączył: 01-2016
Podziękowań: 168
Post: #2
RE: Neoplan N4016
Jeśli mnie pamięć nie myli po szybach nie da się w tym Neoplanie maziać po szybach bo tekstura to mały kawałek który się skaluje/replikuje skryptowo.


Szpec od HOFów, bitmap i malowań

Mój wkład do OMSI2:
- Projekt ZTM - poznańska modyfikacja.
- Kruger+ dla NG312 PL

W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf.

Dzięki za 100 rep!
02.06.2016 16:05
Szukaj postów Cytat

No siema :D
Użytkownicy
Liczba postów: 208
Dołączył: 02-2014
Podziękowań: 75
Post: #3
RE: Neoplan N4016
@busman112

Da się. Musisz stworzyć odpowiedni plik tekstury, którym będziesz teksturował szyby. Następnie otwórz model w Blenderze, lub w innym edytorze obiektów 3D. Usuń wszystkie szyby. Stwórz nowe na ich miejscu. Połącz je. Nałóż odpowiednio tekstury. Wyeksportuj do .x. Przepuść przez OMSIXtoO3DConverter. Wrzuć do folderu Model w folderze pojazdu. Dodaj odpowiednie wpisy do .cfg (Pamiętając o [malt_alpha]). Ciesz się teksturą na szybie. :E

02.06.2016 16:13
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: