Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[Modyfikacja pojazdu]  Neoplan N4016 2-Türer

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 02.06.2016, 17:34 przez skawek.)

Mam pytanie: _Jaki wpis w pliku .cti odpowiada za repaint szyb (N4016 2Tuer od Niemców)? Stworzyłem malowanie, napisałem .cti, w którym repaint szyb przypisałem pod komendę farbschema_trans, potem po zapisaniu .cti złOMSI odpaliłem wszystko przy wyborze autobusu szafa gra, ale brakuje malowań dla szyb. A zależy mi na wydaniu tej tekstury (MZK Torów). Proszę o porady. Oto plik .cti:
Kod:
***************************************
MZK Torow
***************************************

[item]
MZK Torow
farbschema_tex1
MZK_Torow\N4016_Main_Textur.png

[item]
MZK Torow
farbschema_trans
MZK_Torow\N4016_MZK Torow-szyby.tga

[setvar]
vis_radkästen
0

[setvar]
vis_plakette
0
A tu screeny:
[Obrazek: 4UKqgS6.jpg]
[Obrazek: t18WX8n.jpg]
[Obrazek: QMIRFya.jpg]
Odpowiedz

#2

Jeśli mnie pamięć nie myli po szybach nie da się w tym Neoplanie maziać po szybach bo tekstura to mały kawałek który się skaluje/replikuje skryptowo.
Szpec od HOFów, bitmap i malowań

Mój wkład do OMSI2:
- Projekt ZTM - poznańska modyfikacja.
- Kruger+ dla NG312 PL

W realu: strażak, ratownik, realizator dźwięku, szpec od oświetlenia, okazyjnie fotograf.

Dzięki za 100 rep!
Odpowiedz

#3

@busman112

Da się. Musisz stworzyć odpowiedni plik tekstury, którym będziesz teksturował szyby. Następnie otwórz model w Blenderze, lub w innym edytorze obiektów 3D. Usuń wszystkie szyby. Stwórz nowe na ich miejscu. Połącz je. Nałóż odpowiednio tekstury. Wyeksportuj do .x. Przepuść przez OMSIXtoO3DConverter. Wrzuć do folderu Model w folderze pojazdu. Dodaj odpowiednie wpisy do .cfg (Pamiętając o [malt_alpha]). Ciesz się teksturą na szybie. :E
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości