Niedziałające textury na autobusach AI |
Mam problem z pewnym malowaniem do Solarisa Urbino IV 12. Kiedy stawiam autobus własnoręcznie, wybieram to malowanie i wszystko działa, bezproblemowo się ładuje. Kiedy jednak chce aby taki autobus w tych malowaniach jeździł jako AI to pojawia się problem. Ustawiam wszystko w plikach chyba prawidłowo - numer taborowy, rejestracje itd. bo w przypadku wszystkich innych autobusów malowania zawsze mi działają. Ale po wczytaniu gry, autobus pojawia się i kursuje ale nie ma tego malowania. To nie jest problem, że tekstury się nie ładują - autobus NIE jest biały, tylko zamiast nadanego mu malowania pojawia się w malowaniu podstawowym BOGESTRA, które pobrałem w pakiecie z autobusem. Czy ktoś wie co z tym zrobić?
Wygląda to tak, jakby zabrakło np. jednego z tabulatorów, lub w ailist jest błąd (literówka, dodatkowa spacja); przez to omsi nie znajduje zadanego malowania, więc używa podstawowych tekstur. Zatem przejrzyj bardzo dokładnie wpis w ailist, ewentualnie napisz go raz jeszcze.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Ailist jest według mnie dobrze zrobiony. Pisałem kilkukrotnie od zera go ponownie. Tym bardziej, że przy innych autobusach ani razu mi się tak nie zdarzyło więc dlaczego by miało tu...
Ten śmieszny model z dodatku Gladbeck chyba nie obsługuje malowań w wersji AI.
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |