Niepoprawne wyświetlanie się tekstury na obiekcie. |
Mam problem. Oteksturowany objekt zachowuje się bardzo dziwnie. W zależności od położenia modelu tekstura się wyświetla, lub robi się bardzo jasna.
Wpis z cfg to sam mesh, bez żadnych parametrów dodatkowych. Jakieś rozwiązanie? ![]()
Na początek proste pytanie- w jaki sposób teksturowałeś pojazd w blenderze?
Pozdrawiam ![]()
Profesor w dziedzinie OMSI.
![]()
UV mapping, tekstura w .jpg zawsze tak robiłem i do tej pory działało.
Proces eksportowania wygląda u mnie tak. OBJ>X>o3d A zaczynam od obj, bo w blenderze jest skopany eksporter do x i jak zapisuje się bezpośrednio to tekstur nie ma w ogóle ![]() Mam też problem z jedną szybą co widać na screenie. Wszystkie były zrobione w ten sam sposób, wszystkie po kolei były teksturowane w ten sam sposób... a jedna poprostu się nie oteksturowała. Co ciekawsze na nieoteksturowaną wygląda tylko gdy patrzy się na nią przez inną działającą szybę. Gdy patrzy się na nią normalnie to tekstura działa. ![]()
Spróbuj tego sposobu
http://strefa-omsi.pl/Watek-Sposob-na-ek...2-71--6828 A jak nie zadziała to trzeba wrócić do 2.49b ![]() Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Wg. mnie najlepszy eksporter miał Blender 2.69. W tym najnowszym coś skaszanili, przez co eksport już nie jest taki wygodny.
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |