| Niepoprawne wyświetlanie się tekstury na obiekcie. |
|
Mam problem. Oteksturowany objekt zachowuje się bardzo dziwnie. W zależności od położenia modelu tekstura się wyświetla, lub robi się bardzo jasna.
Wpis z cfg to sam mesh, bez żadnych parametrów dodatkowych. Jakieś rozwiązanie?
Na początek proste pytanie- w jaki sposób teksturowałeś pojazd w blenderze?
Pozdrawiam
Profesor w dziedzinie OMSI.
UV mapping, tekstura w .jpg zawsze tak robiłem i do tej pory działało.
Proces eksportowania wygląda u mnie tak. OBJ>X>o3d A zaczynam od obj, bo w blenderze jest skopany eksporter do x i jak zapisuje się bezpośrednio to tekstur nie ma w ogóle ale gdy robię to z innego formatu do .x to info o teksturze poprawnie zapisuje się w pliku.Mam też problem z jedną szybą co widać na screenie. Wszystkie były zrobione w ten sam sposób, wszystkie po kolei były teksturowane w ten sam sposób... a jedna poprostu się nie oteksturowała. Co ciekawsze na nieoteksturowaną wygląda tylko gdy patrzy się na nią przez inną działającą szybę. Gdy patrzy się na nią normalnie to tekstura działa.
Spróbuj tego sposobu
http://strefa-omsi.pl/Watek-Sposob-na-ek...2-71--6828 A jak nie zadziała to trzeba wrócić do 2.49b Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN! Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH! Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!
Wg. mnie najlepszy eksporter miał Blender 2.69. W tym najnowszym coś skaszanili, przez co eksport już nie jest taki wygodny.
|
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |

ale gdy robię to z innego formatu do .x to info o teksturze poprawnie zapisuje się w pliku.
![[Obrazek: psiuk450x60.png]](https://www.gsmk.org.pl/banery/psiuk450x60.png)