Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 1 Głosów - 5 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Nowa aktualizacja 0.1.1 ETS2 MP
Autor Wiadomość

Białystok [BI]
Użytkownicy
Liczba postów: 95
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 8
Post: #1
Nowa aktualizacja 0.1.1 ETS2 MP
[Obrazek: pQ4MGB5.png]

Nowa aktualizacja multiplayera już jest!

Lista zmian:

1. Dodano wsparcie dla patcha 1.14.
2. Dodano wsparcie dla Niemieckich, Francuskich oraz Czeskich DLC z paintjobami.
3. Dodano system kont ETS2MP.
4. Dodano synchronizację podnoszonej osi dodanej w patchu 1.14.
5. Dodano wsparcie dla nowej cięzarówki - DAF XF Euro 6 oraz nowych akcesorii dodanych w patchu 1.14.
6. Dodano reklamę Euro Truck Radio.
7. Załatano luki bezpieczeństwa.
8. Reaktywowano SDK (Możesz użyć dowolnej wtyczki do ETS2 - na przykład realnego sprzężenia zwrotnego)
9. Naprawiono powiadomienia (Informacja o komendzie /report pojawiała się tylko w trybie freeroam)
10. Reaktywowano wyrzucenie za nieaktywność.
11. Zaktualizowano wiadomość pokazującą się po wyrzuceniu za zbyt wysoki ping.
12. Lekka optymalizacja zużycia transferu.
13. Reaktywowano kolizję oraz limiter prędkości na serwerach symulacyjnych.
14. Możesz używać kierownicy, pada xbox lub innego kontrolera do jazdy podczas pisania na czacie.
15. I więcej.


Aby pobrać aktualną wersję Multiplayer'a ETS 2 kliknij TUTAJ

Źródło: http://ets2mp.com

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.11.2014 19:35 przez M@nieK.)
29.11.2014 19:32
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 52
Dołączył: 05-2013
Podziękowań: 2
Post: #2
RE: Nowa aktualizacja 0.1.1 ETS2 MP
Głupio trochę bo nie można się rozpędzić więcej niż 90 km/h a ogranicznik jest wyłączony ;/. Mam nadzieje, że powrócą prędkości które były wraz z kolizjami.

30.11.2014 10:46
Szukaj postów Cytat

Białystok [BI]
Użytkownicy
Liczba postów: 95
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 8
Post: #3
RE: Nowa aktualizacja 0.1.1 ETS2 MP
To jest symulator ciężarówki, więc max 90 km/h starczy. Chcesz jeździć szybciej idź pograj w NFS.

Pozdrawiam,
M@nieK

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.11.2014 11:52 przez M@nieK.)
30.11.2014 11:52
Szukaj postów Cytat

Asertywniak
Użytkownicy
Liczba postów: 124
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 13
Post: #4
RE: Nowa aktualizacja 0.1.1 ETS2 MP
(30.11.2014 10:46)tomtom123123 napisał(a):  Głupio trochę bo nie można się rozpędzić więcej niż 90 km/h a ogranicznik jest wyłączony ;/. Mam nadzieje, że powrócą prędkości które były wraz z kolizjami.

Zgadzam się, a argumentacja użytkowników jak wyżej to żadna argumentacja. To jest w końcu gra, chodzi o zabawę i wiele innych fikcji występuje na multi. No ale tak to jest, jak dzieci przeczytały gdzieś z ust developerów " a bo to symulator, tylko 90 km, wynocha na NFS " - to jest dopiero żałosne. Coraz bardziej traci się ochotę na granie na Multi.

Smutny jest fakt, że zrobili głosowanie czy zostawić kaganiec czy nie, wyszło na nie, a Ci wymyślili pomysł z 2# Freeroam. To jest dopiero niepoważne potraktowanie graczy.

Ponadto, żeby robić kilka tygodni aktualizację, a w niej wsparcie dla najnowszej aktualizacji ETS2, to jest dopiero skandal. Bo jak to oni powiedzieli: my nie będziemy robić aktualizacji mniejszych, tylko większe! Tych ludzi nie należy traktować poważnie, tak jak tych "przydupasów", którzy nie mają własnego zdania co do kagańca. Tak samo te kłótnie ich wewnętrzne, które przenoszą na projekt i facebooka. Co mnie to obchodzi, że jeden się pokłóci z drugim, że inny jeszcze wyda rozmowę, którą prowadził z developerem METS2. Wypisują, że kończą współpracę, a po 3h pojawia się info, że aktualizacja kolejna jest w drodze i dają screena z nowego panelu logowania.

Reasumując: podchodźmy krytycznie do tego, rzeczowo, a nie pisanie takich głupot odnośnie kagańca, że idź sobie na symulator samochodów. Bo to porażka i pokazuje upadek logiki. Bo i owszem, jak nie było kagańca, były problemy z kretynami, co jeździli bez towaru i wpieprzali się innym w dupsko, powodując uszkodzenie. Zgadzam się z tym, ale to nie powód, aby dawać kaganiec. Co się stanie, że ktoś pojedzie 120km/h? Nie każdy jeździ jak idiota, a teraz to jest tak, że jedziesz za jakimś, a ten spycha Cię, byś go nie wyprzedził albo coś. Bądź celowo jak jedziesz za nim, zwalnia, abyś mu się w dupsko wpieprzył. Więc nie ma idealnego rozwiązania, bo zawsze znajdą się tacy, którzy bez znaczenia czy jest kaganiec, czy nie jest, będą powodować problemy swoim zachowaniem na serwerze. Ale powiem coś jeszcze! Jak miałeś lżejszy ładunek, ktoś niemiło Cię traktował jak jechał przed Tobą, dogonić go i przewrócić. Zawsze można save'a wczytać...

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.11.2014 13:36 przez Nesty.)
30.11.2014 13:30
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 64
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 7
Post: #5
RE: Nowa aktualizacja 0.1.1 ETS2 MP
Fajnie ze juz wyszla. Dzis zagralem chwile nawet tloczno na drogach sie zrobilo. Co do kaganca mi tam nie przeszkadza bo i na singlu jezdzilem max 90.

Wysłane z mojego GT-I9300

30.11.2014 14:08
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 39
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 10
Post: #6
RE: Nowa aktualizacja 0.1.1 ETS2 MP
(30.11.2014 13:30)Nesty napisał(a):  [quote='tomtom123123' pid='46439' dateline='1417340814']
Ponadto, żeby robić kilka tygodni aktualizację, a w niej wsparcie dla najnowszej aktualizacji ETS2, to jest dopiero skandal.

To nie taka prosta sprawa, samo portowanie moda do nowego patcha długo trwa. W dodatku z każdą dodaną nową rzeczą do mp jest jeszcze więcej roboty jeśli wyjdzie nowy patch, tym bardziej że pojawiają się one dosyć często.

Polecam obejrzeć:





A co do kagańca, jak ktoś chce pośmigać 150km/h to niech wejdzie na serwer EU#2 Freeroam, tam nie ma ogranicznika prędkości.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.11.2014 16:30 przez szeryff123.)
30.11.2014 16:30
Szukaj postów Cytat

Asertywniak
Użytkownicy
Liczba postów: 124
Dołączył: 08-2013
Podziękowań: 13
Post: #7
RE: Nowa aktualizacja 0.1.1 ETS2 MP
Ja wiem jak proces "portowania" wygląda, sam jestem programistą. Niemniej jednak, prawda jest taka, że oni za wszystko zbyt późno się biorą. O taki sens chodzi.

Freeroam, szkoda tylko, że jest brak kolizji. Jakby były kolizje, nie byłoby problemu.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.11.2014 16:37 przez Nesty.)
30.11.2014 16:32
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: