Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


Numer Boczny

#1

Witam. Czy wie ktoś jak edytować numer boczny autobusu ( Czcionka , położenie na pojeździe , kolor ) ?
Jeśli to zły dział , to z góry przepraszam za pomyłkę.

#2
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 25.12.2013, 22:25 przez piotr88010.)

Czcionka jest wpisana w pliku "model.cfg" (znajdujący się w folderze model). W NG272 ten plik nazywa się "model_GN92_main.cfg" i "model_GN92_trail.cfg" (ten z dopiskiem trail to człon B).
Przykładowy wyciąg z NG272:
Kod:
Nummer:
0
[texttexture_enh]
number
Kennz_DtAlt <<czcionka
64
64
1
0 <R
0 <G
0 <B
3
1

1
[texttexture]
ident
Kennz_DtAlt << czcionka
128
64
1
0 <R
0 <G
0 <B
Litery RGB to nazwa systemu kodowania kolorów (red green blue).
Nie znasz kolorów RGB? Tu masz spis: http://www.kailastudio.com.pl/design/htm...kolory.htm
Te z # są zapisane w HTML, te pod nimi to są w RGB, NP: 255 255 255 (pierwsze trzy cyfry to red, drugie trzy to green, trzecie trzy to blue)

Co do położenia to tu już wkracza modelowanie w blenderze, więc na ten temat już się nie wypowiem bo jestem w tym całkiem zielony.

PS. jeśli zrobiłeś jakąś teksturę to lepiej na nią nałożyć numer taborowy, niż bawić się w modelowanie, konfigurację, itp. bo jest to zabieg bezsensowny ;)

Pozdrawiam 8)
Udzielam bezpłatnej pomocy na forum, pomoc na PW wyłącznie ODPŁATNIE.
TUF GAMING X570-PLUS + 5800X + RTX3060Ti 12GB + 32GB RAM

Dziękuję za 400 punktów reputacji! :D

#3

Dzięki za pomoc , Temat można zamknąć.




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
2 gości