[OMSI 1 & 2] Entry Point - załadowanie autobusu na naszej mapie |
W tym poradniku chciałbym Wam wytłumaczyć co i jak z ustawianiem miejsca gdzie załaduje się nas autobus. Jak każdy z nas wie po naciśnięciu 'OK' przy wybieraniu naszego autobusu, dostajemy do dyspozycji okienko gdzie wybieramy miejsce załadowania naszego autobusu. Oczywiście każdy twórca map musi o takie miejsce sam zadbać i właśnie tego postaram się was dzisiaj nauczyć. A wieć bez przeciągania...
Jakie obiekty będziemy potrzebować Obiekt 'Entry Point' który dzisiaj będziemy używać może być znaleziony w folderze 'Generic' a w edytorze w folderze 'Utilities'. Obiekt ten w folderze Sceneryobjects nazywa się entrypoint_bus.sco. A teraz ? Stawiamy taki 'Entry Point' tam gdzie chcemy aby autobus się pojawił. Tak jak każdy inny obiekt możemy go przesuwać, przekręcać i wykonywać inne czynności związane z edytowaniem obiektu. Co dalej ? Następnie wybieramy ten obiekt już na mapie. Po zrobieniu tego powinien pojawić się przycisk 'Opcje' po prawej stronie. Wybieramy ten przycisk i robimy następujące czynności. - Szukamy pustego pola pod napisem Wert - Tam wpisujemy nazwę miejsca załadowania naszego autobusu Teraz finalnie przy ładowaniu gry - po skończeniu mapy - to miejsce powinno być dostępne do załadowania autobusu Mam nadzieję że pomogłem! Macie jakieś inne problemy lub pytania ? Piszcie ! / OMSI - Informator Zbiór wszelkich porad, tutoriali i wskazówek dotyczących zagadnień związanych z symulatorem. Nie zadajemy tutaj pytań. Mattez / Wszystkich serdecznie pozdrawiam ![]() |
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |