[OMSI 1 & 2] Man Lions City MVG #1218 PKM ŚWIERKLANIEC [Fototekstura, WIP] | |||
Witam, parę dni temu zacząłem robić fototeksturę do OMSI. Chciałbym żeby ci bardziej zaawansowani repaintowcy dali mi kilka rad jeśli mieli by czas
![]() Oto kilka screenów: http://postimg.org/gallery/220std6um/b6b9bdfa/
No muszę przyznać, ze malowanie wygląda ciekawie
![]() ![]()
OS: Windows 11 Pro 64-bit
CPU: AMD Ryzen 7 7700 RAM: 32 GB Kingston Fury 6000 MHz MOBO: MSI B650 GPU: AMD Radeon RX 7800XT 16 GB D: 2 TB Kingston KC3000
Ogólnie jakość tekstury nie jest zbyt dobra, ale podoba mi się zdarty lakier przez szczoty myjni przy prawym reflektorze MANa
![]() Prawie jak w rzeczywistości: http://s15.flog.pl/media/foto/10105945_m...laniec.jpg
Nie jest zbyt dobra najwyżej jakość zdjęć, z których była robiona tekstura. Zdarty lakier to również kwestia zdjęć. Moim zdaniem warto pobawić się nasyceniem, jasnością i kontrastem. Jeżeli masz możliwość powtórzenia zdjęć to warto z niej skorzystać, chociaż tragedii nie ma. Jednak jeżeli wybrałbyś się na foty w jakiś pochmurny dzień to być może kolory byłby bardziej zbliżone do rzeczywistych (dodatkowo unikniesz odbić i refleksów), obecne są zbyt wyblakłe. Na koniec mała rada co zrobić aby zminimalizować nierówności przy łączeniu. Nie nakładaj zdjęć kawałek po kawałku na teksturę. Lepiej jest połączyć całość, razem z czołem i tyłem na jednym obrazie, skalować i dopiero potem nakładać na teksturę. Przykład poniżej. Jeżeli tak to zrobisz, to łączenia będą niezauważalne.
![]() | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |