[OMSI 1 & 2] splinetool | Konwerter FBX->Spline | |||
Projekt: splinetool Wersja: manfred Autor: M.A.N.U.L DESIGNS Źródło: Nie dotyczy Download: Link Aktualizacje: Włączony ciemny motyw dla wszystkich wersji windowsa obsługujących motyw wstążki tytułowej (windows 10 1809+, windows 11); poprawione położenie otwartego okna na wielu monitorach. Opis: Konwerter modeli 3D na profile splinów. Jest to część większego projektu tylko dla Elity, ale znając drogę przez mękę jaką jest pisanie miliona [profilepnt] w notatniku, pozwoliłem sobie udostępnić wersję doposażoną w eksport do formatu OMSI dla szerszej publiczności. Aby konwersja została przeprowadzona poprawnie, oś Y modelu powinna wskazywać kierunek wzdłużny splina, a oś Z do góry. Zachowanie to można zmieniać wybierając z listy kierunki wedle uznania swojego wybranego edytora obiektów 3D. Obsługa materiałów (przykład: Blender 3.2): Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆ Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever
System windows blokuje mi aplikacje. Twierdzi, że jest to zawirusowane oprogramowanie.
Aplikacja jest blokowana przez Windows ponieważ nie jest podpisana zaufanym certyfikatem. Do otwierania niezaufanych aplikacji (uwaga - certyfikat świadczy tylko o tym że zawartość pliku nie zmieniła się od czasu podpisania przez autora, a nie o tym że na pewno nie zawiera złośliwego kodu!) zaleca się użycie trybu Sandbox dostępnego w Windows 11 oraz Windows 10 Pro. Instrukcja jest dostępna tutaj.
Miejsce na Twoją sygnaturę! Zadzwoń: 0-k̸̟͆i̷̗̿ͅe̶͙̥̊ ̴̖̻͊̀d̴͇̪̆y̴̝̩̅̎ŵ̶͍͜ ̶̣͂y̶̟͘d̸̛͙̪͑a̷̩̳͆ Dlaczego manul przebrał się za kota /bad4ever (08.07.2023, 14:33)MichauSto napisał(a): Aplikacja jest blokowana przez Windows ponieważ nie jest podpisana zaufanym certyfikatem. Do otwierania niezaufanych aplikacji (uwaga - certyfikat świadczy tylko o tym że zawartość pliku nie zmieniła się od czasu podpisania przez autora, a nie o tym że na pewno nie zawiera złośliwego kodu!) zaleca się użycie trybu Sandbox dostępnego w Windows 11 oraz Windows 10 Pro. Instrukcja jest dostępna tutaj. Dobra. Już wszystko działa. Wystarczyło wejść we właściwości i kliknąć "odblokuj", ale za nic w świecie nie ogarniam o co teraz chodzi. Mam zrobiony przykładowy mesh: Niby co może być tu invalid ? Jest zrobione UV, jest tekstura/materiał nie wiem o co temu może chodzić. Zgodnie z tym co jest napisane w pierwszym poście powinno działać nieprawdaż ? PS: Dodałem UVmap w node editor i też nici. | |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |