[OMSI 2] Ciferal Padron Cidade II MB OF 1721 (v1.0) |
![]() Model: Ciferal Padron Cidade II MB OF 1721 Wersja: 1.0 Autor: Wallace Machado Pomoc: Luiz Felipe Bonamigo, Paulo Henrique, Franklim FKN Źródło: Link Download: Link Fonty: Link Opis: Kolejna wersja prezentowanego również i u nas modelu Ciferal Padron Cidade II. W dwóch wersjach z manualem (różniącymi się przekładniami) oraz automat. Nie jest to wersja ostateczna tego wozu, błędy zostaną wyeliminowane poprzez poprawki. Screeny: ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Może wyrażę pierwszą opinię na temat tego wozu:
Na początku byłem sceptycznie (jak to ja) nastawiony do tego brazylijskiego (prawdopodobnie) "wechikułu", bo jak wiadomo, brazylijskie modele do najlepszych nie należą. Pobrałem, pojechałem na kursie Grabowo Gd. - Kosakowo (bo wg mnie to autobus bardziej lokalny) i... Byłem zachwycony! Prowadzi się świetnie, no dobra, dźwięk startu silnika wyciągnięty z ETS'a, ale to pominę. Plusy: Dużo dodatków jak boczny wyświetlacz Łatwość w kierowaniu Ładne repainty Dźwięki z wyłączeniem startu Minusy: Brak otwierania szyberdachów Brak otwierania szyb bocznych prócz "kiermana" Straszne "wycie" na wysokich obrotach na automacie (nie wiem, jak na manualu) Ogólnie uważam, iż ten model jest bardzo fajny, dostaje ode mnie ocenę 9.90/10 i na pewno będzie u mnie na dysku siedział na wieki.\ Pzdr
To i ja dopiszę się, ale skromniej, by nie dublować zbyt wielu detali.
1.Otóż, co do dźwięku rozrusznika - zważywszy na umiejscowienie silnika i jego wielkość, jaka w tego typu pojazdach występuje (silnik z przodu przy bryle i układzie drzwi, które to wskazywałyby na inną jego lokalizację), choć nie jest idealny, ale wydaje sie być w miarę adekwatny i mnie osobiście nie razi. 2.Światła cofania w manualu (testowałem tylko jeden z dwóch typów manuala) nie świecą się. 3.Nie działa prawa wycieraczka tak z klawiatury, jak i nie istnieje aktywny na pulpicie. Ja wiem, że w brazylijskich autobusach bywa aktywna jedna wycieraczka, tylko dla kiermana, ale wówczas ta druga nie występuje wogóle. Tutaj zaś mamy rozwiązanie kompromisowe - wycieraczek jest "do pary", ale działają wedle trybu opisanego powyżej. No cóż jak kompromis, to kompromis ![]() 4.Mamy tez bajer w postaci wiatraczka, który "dostaje obrotów" wedle stopnia wciśnięcia pedału przyspieszenia - zabawne, ciekawe, czy tak bywa w oryginałach (Brazylia to dość egzotyczny kraj, także motoryzacyjnie) - ale wątpie, Z pewnością wyszła humoreska, albo zamierzona, albo skrypt został tak przypisany (choć to raczej też trudno uznać za przypadek). 5.System przypisania drzwi do klawiatury - klawisz do drzwi przednich steruje ostatnimi drzwiami i na odwrót. Zważywszy jednak na system wsiadania i stanowisko konduktora wydaje sie to być nawet sensowne i interesujące. 6.Podczas opadów na szybach są smugi, jakich nie widziałem w innych autobusach - wyglądają, jak już zaschnięte. 7.Jeżeli idzie o "piłowanie obrotów" - na manualu jest lepiej pod tym względem (testowałem tylko jeden - pisałem o tym wyżej) 8.Szyba kiermana otwierana jest tylko jedna, mimo trzech klameczek (po jeszcze jednej dla fletnerka i dolnej szybki) Mimo to ode mnie pojazd dostaje ocenę: 9.8 / 10 ![]()
Model całkiem dobry. Lecz pojawia się pytanie, gdzie można porządnie pojeździć tym pojazdem żeby poczuć się realistycznie ? Jest to autobus pozaeuropejski a w scenie OMSI 1&2 takich map jest mało, bardzo mało. Całościowo autobus jest wykonany dobrze, ale jest mnóstwo drobnych błędów, które mam nadzieje któryś z naszych poprawi
![]() Podsumowując, moja ocena to 7/10
Już na naszych Polskich drogach... Nasz nowy Polski autobus - Solaris Urbino "IV"
|
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |