Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 14 Głosów - 4.43 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Drei Generationen (v1.40)
Autor Wiadomość

Kierowca na Zlecenie
Użytkownicy
Liczba postów: 342
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 46
Post: #61
RE: Trzy generacje
Ibis19, Mi ludziska wsiadają wszystkimi drzwiami:) nawet w solówkach:)

30.10.2014 23:12
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 102
Dołączył: 10-2014
Podziękowań: 139
Post: #62
RE: Trzy generacje
Witam wszystkich czytelników!

Dzisiaj ocenię dodatek Drei Generationen. Ocena będzie w innej, ale znanej ode mnie już formie ;) .
Zacznę:

Kolekcja Mercedesów solowych i przegubowych
Jest w tym dodatku jednym z nowych

Wśród nich jest Mercedes C2 nowy
Jest wspaniale zrobiony ten nowy
Wspaniałe nowe skrypty, ładna bryła oraz dźwięki
Wszystko jak do ładnej piosenki

Kolejny to ten, na którego z drzewa właśnie spadła brązowa szyszka
Jest on z 99 roku, jest to też piękna, dobrze wykonana bryczka

I kolejny to ten z 92 , czyli najstarszy
Jest on moim zdaniem najwspanialszy
Wspaniałe miałczenie ZF-a, bogate skrypty
Ma on piękne wyświetlacze, napewno nie dykty

Oczywiście najbardziej oskryptowany jest najnowszy
Ma on ruchomy pulpit, blokadę drzwi kierowcy
Żeby nie wsiadali na jego miejsce jego naśladowcy

Do każdego przeguba
Jest też solówa
Jest taka sama jak przeguby, tylko krótsza
Dobrze, że nie jeszcze dłuższa:D

Ogólnie dodatek polecam
Jest płatny
Ale moim zdaniem ceny warty
Ma wspaniałe nowości
Polecam te nowości
I ocenę wystawię 10/10, bo minusów mym zdaniem brak,
Pozdrawiam, krytyk
Pan OmniCity

PS: proszę mi nie pisać, żebym wymyślał rymy w kółku poetyckim, wierszyk ma na celu ocenić modele, a nie sprowadzać spam jak ostatnio to miało miejsce. To jest technika oceniania, która zachęca po części do przeczytania ;) .

mattez w dniu 30.11.2014 o 04:02 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Z tym rymowaniem to jak sobie chcesz. Chodzi o to, żeby post był czytelny i zawierał to, co ma zawierać. Ten, moim zdaniem, ujdzie, więc może zostać.
Osobiście jednak dodam od siebie, że dawno nie widziałem tak kiepskich rymów, nie trzymają się żadnych zasad poezji. Siłą rzeczy, jakiś sposób na wyróżnienie się to jest, szkoda tylko, że nie wyróżniasz ładnym wierszem, tylko takimi tandetnymi rymami na siłę, ale Twój wybór:)



Zapraszam na mój FanPage na Facebooku
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 30.11.2014 02:07 przez OmniCity.)
30.11.2014 01:57
Szukaj postów Cytat

Motocykle są wszędzie.
Użytkownicy
Liczba postów: 399
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 269
Post: #63
Modyfikacja na prawidłowe zachodzenie 3 osi w MB O530G C2 (Drei Generationen)
Witam na "oficielu" znalazłem taką modyfikację, która powoduje że podczas skrętu 3 oś (cała sekcja B) nie wjeżdża na krawężnik
Testowałem u siebie i przyznam że jestem zaskoczony:)
Wystarczy podmienić w plikach .bus (main i trail)
1)Main.bus
Kod:
////////////////////////////////////////////////////////
Physikalische und geometrische Grunddaten
////////////////////////////////////////////////////////


Masse in t:
[mass]
10.0

500
200
500

Trägheitsmomente um x, y und z-Achse, also Quer-, Längs- und Hochachse um den Schwerpunkt in dieser

Reihenfolge in t*m^2:

[momentofintertia]
150
20
150


Boundingbox des Busses *NEU01*

[boundingbox]
2.530
6.2
2.840
0.000
1.8
1.802

[cog]
0
0
0.8



Höhe d. Schwerpunktes überm Boden:

[schwerpunkt]
1.1



Rollwiderstand (konstant, wird demnächst eventuell geändert) als Kraft in N
[rollwiderstand]
1100

Längskoordinate des Drehpunktes, wenn der Bus eine Kurve beschreibt:
[rot_pnt_long]
-4.057

Kehrwert des minimalen Lenkradiuses: (Berechenbar über die Formel: inv_turnradius = tan(alpha)/s,
wobei alpha der maximale Winkel bspw. der Vorderachse und s deren Abstand zum Drehpunkt in Längsrichtung

ist:

[inv_min_turnradius]
0.14

[ai_deltaheight]
-0.06


Folgende Sektion erzeugt nacheinander die Busachsen mit ihren Parametern. ACHTUNG: bei einem Fahrzeug mit
unterschiedlich großen Rädern sollte zunächst die angetriebene Achse eingegeben werden, da die zuerst ein-
gegebene Achse den Antriebsraddurchmesser vorgibt, d.h. das Getriebeübersetzungsverhältnis zur Ge-
schwindigkeit ist in Bezug auf die 0. Achse gemessen.

Vorderachse:


[newachse]

Koordinate:

achse_long
1.923

Breite der Auflagefläche beider Reifen, also ungefähr die Busbreite

achse_maxwidth
2.5

achse_minwidth
2.1

Raddurchmesser der Räder dieser Achse

achse_raddurchmesser
0.963

Federkonstante der Federung PRO SEITE in kN/m

achse_feder
300

Höchstbelastung in kN

achse_maxforce
220

Dämpferkonstante in kNs/m

achse_daempfer
40
Ist diese Achse angetrieben?

achse_antrieb
0


Mittelachse:

[newachse]
achse_long
-4.057
achse_maxwidth
2.5
achse_minwidth
2.1
achse_raddurchmesser
0.963
achse_feder
180
achse_maxforce
100
achse_daempfer
35
achse_antrieb
0.5

[coupling_back]
0
-5.915
0.441

[couple_back]
HHStadtgelenkbus2012_trail.bus
false

2)Trail.bus
Kod:
////////////////////////////////////////////////////////
Physikalische und geometrische Grunddaten
////////////////////////////////////////////////////////


Masse in t:
[mass]
6.5

500
200
500

Trägheitsmomente um x, y und z-Achse, also Quer-, Längs- und Hochachse um den Schwerpunkt in dieser

Reihenfolge in t*m^2:

[momentofintertia]
150
20
150



[boundingbox]
2.52
7.5
2.84
0
0.276
1.802

[cog]
0
0
0.8


Höhe d. Schwerpunktes überm Boden:

[schwerpunkt]
1.1



Rollwiderstand (konstant, wird demnächst eventuell geändert) als Kraft in N
[rollwiderstand]
500

Längskoordinate des Drehpunktes, wenn der Bus eine Kurve beschreibt:
[rot_pnt_long]
-0.035

[ai_deltaheight]
-0.06

Kehrwert des minimalen Lenkradiuses: (Berechenbar über die Formel: inv_turnradius = tan(alpha)/s,
wobei alpha der maximale Winkel bspw. der Vorderachse und s deren Abstand zum Drehpunkt in Längsrichtung

ist:


Folgende Sektion erzeugt nacheinander die Busachsen mit ihren Parametern. ACHTUNG: bei einem Fahrzeug mit
unterschiedlich großen Rädern sollte zunächst die angetriebene Achse eingegeben werden, da die zuerst ein-
gegebene Achse den Antriebsraddurchmesser vorgibt, d.h. das Getriebeübersetzungsverhältnis zur Ge-
schwindigkeit ist in Bezug auf die 0. Achse gemessen.




Hinterachse:

[newachse]
achse_long
-0.035
achse_maxwidth
2.5
achse_minwidth
2.1
achse_raddurchmesser
0.963
achse_feder
270
achse_maxforce
180
achse_daempfer
35
achse_antrieb
1



[coupling_front]
0
4.085
0.441


Dieser Befehl sorgt dafür, dass in diesem Fahrzeug auch den Sound vom angekuppelten Fahrzeug wie "von innen" gehört

wird (und umgekehrt).

[couple_front_open_for_sound]



[coupling_front_character] describes the character of the front coupling:
{min/max-alpha (degree)}
{min-beta (degree)} ("down")
{max-beta (degree)} ("up")
{type} 0: Truck (three degrees of freedom)
1: Bus (two degrees of freedom)



[coupling_front_character]
50
-20
20
1

UWAGA : Do MB O405GN1 i O405GN2 ta modyfikacja nie działa.

skawek w dniu 07.12.2014 o 12:27 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Wątek nie spełniał zasad Pobieralni, ale dołączyłem go do tematu głównego dotyczącego Trzech Generacji.



[Obrazek: 57a1f1ce6c55dfeemed.png]
06.12.2014 17:57
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 18
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 1
Post: #64
RE: Trzy generacje
Jakby ktoś nie wiedział, DLC Trzy Generacje jest dostępny na Steam:)
Ja właśnie jestem już posiadaczem Steam'owej wersji tego DLC i bardzo mi się podobają te nowe autobusy:)
Mam tylko takie pytanie, gdzie znajduje się folder z tymi autobusami? W OMSI normalnie mi działają, tylko że w folderze Vehicles nie mogę ich znaleźć.

21.12.2014 17:04
Szukaj postów Cytat

Motocykle są wszędzie.
Użytkownicy
Liczba postów: 399
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 269
Post: #65
RE: Trzy generacje
Bo one się nazywają HHAStadtgelenknus czy jakoś tak. Możesz sobie pozmieniać ich nazwy na oryginalne.


[Obrazek: 57a1f1ce6c55dfeemed.png]
21.12.2014 17:49
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 64
Dołączył: 01-2014
Podziękowań: 7
Post: #66
RE: Trzy generacje
A jeżeli mam już ten dodatek ze strony aerosoftu, czy jest możliwość dodania go na steam ? Próbowałem wczoraj po kodzie jaki dostałem wraz z kupnem ale niestety nie wchodzi.

22.12.2014 14:11
Szukaj postów Cytat

Kierowca na Zlecenie
Użytkownicy
Liczba postów: 342
Dołączył: 02-2013
Podziękowań: 46
Post: #67
RE: Trzy generacje
Matko, panie to instalator wkłada te pojazdy do folderu z pojazdami Omsi 2:), więc nie musisz jak to mówiąc, '''pocić rąk'', aby wozy przenieśc tam gdzie trzeba:)

12.01.2015 17:20
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 171
Dołączył: 07-2013
Podziękowań: 11
Post: #68
RE: Trzy generacje
Mogłby ktoś z was sprawdzić czy u was przy włączonych cieniach , znikaja one po przełączeniu kamery do kokpitu? Dzięki

28.01.2015 20:29
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 26
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 6
Post: #69
RE: Trzy generacje
Dodatek zakupiłem kilka dni temu i jestem naprawdę zadowolony.Cenę da się jakoś znieść patrząc na to ,że dostajemy do dyspozycji trzy różne modele przegubowców a po Patchu również autobusy "zwykłe", nie przegubowe. Dźwięki,wykonanie - po prostu lodzio-miodzio.Oczywiście autobusy są nieco FPS-o żerne ,ale odczuwam to tylko na bardziej wymagających mapkach i to w dodatku w nocy. Polecam ten dodatek z ręką na sercu.Myślę,że nie pożałujecie;)


Windows 10 64-bit
i3 4170 3.6 GHz
AMD Radeon HD 7750 2 GB RAM
12 GB DDR3
05.02.2015 23:07
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 1
Dołączył: 12-2014
Podziękowań: 0
Post: #70
RE: Trzy generacje
A jeśli chodzi o ten dodatek, to czy autobusy będą działały na innych mapach, a nie tylko na Hamburgu?

07.02.2015 14:26
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: