| [OMSI 2] Felsheim (v1.03) |
![]() Projekt: Felsheim Wersja: v1.3 Autor: ICEkalt Źródło: Link Download: Link Patch: Link Aktualna wersja: w tym poście. Opis: Felsheim to fikcyjne miasto które liczy 46 tyś. mieszkańców, w pierwszej wersji dostępne 4 linie normalne, 3 nocne i 1 linia ekspresowa. Cechy: Kod: - Transport MiejskiScreeny: ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Mapa jest godna polecenia graczom o słabym sprzęcie są też uliczki bardzo wąskie jak i szerokie dla każdego coś dobrego. Mapa utrzymuje swój klimat na bardzo wysokim poziomie na pewno ta mapa nikomu się nie znudzi tak szybko gorąco polecam
Przetestowałem mapę i ogólnie podoba mi się. Jest ciekawie wykonana, ma kilka linii do wyboru, a do tego optymalizacja jest naprawdę niezła. Zauważyłem jednak minusy. Po pierwsze - napisy pod helperami są mylące - zamiast kierunku, pod niektórymi strzałkami są same nazwy ulic jakimi mamy jechać. Czytelniejsze i byłoby po prostu podanie linii i kierunków. Druga sprawa - skąpy ruch AI. Mając ustawiony standardowy ailist i 300 aut/ciężarówek w opcjach, na mapce ruch jest bardzo mały. Ten problem występuje głównie poza okolicą ZOB czyli pętlą dla chyba wszystkich linii. Ostatni minus - nie można sprzedawać biletów, bo sypie błędami i gra się zawiesza. To już jednak temat na inny dział forum.
Poza tym projekt jest dosyć ciekawy, polecam .
Wersja 1.02 jest już dostępna i do pobrania z linku poniżej:
Download (Wersja 1.02) Zmiany: Kod: - Nowe linie wykorzystujące autostradę![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Przejechałem się linią 7 po zmroku na nowej wersji i w sumie mogę potwierdzić słowa przedmówców.
Mapa dość dobrze zoptymalizowana, aczkolwiek doczytywanie kolejnych segmentów mocniej zacina grę niż na większości innych map, po których jeżdżę. Poszczególne lokacje są zróżnicowane - od typowo miejskiego obszaru, przez autostradę po kręte górskie odcinki. Rozkłady są nierównomiernie, ale w ogólności dość dobrze spasowane. Chodzi mi o to, że w miasteczku zbyt ciasny, za to na autostradzie wszystko można odrobić z pokaźną nawiązką. Strzałki zostały faktycznie poprawione, bo nie wprowadzają w błąd. Nie został rozwiązany problem związany ze sprzedażą biletów, ponadto niektóre spliny sprawiają problemy przy śnieżnej aurze, ale to drugie nie jest winą Autora mapy. Suma sumarum: 7- / 10
♪ "Nie pytaj mnie, wiem tyle co i ty" ♪
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA
Ukazała się kolejna poprawka do tego projektu;
Aktualna wersja 1.03 Zmiany: Kod: - Poprawki w zapowiedziachDownload: Link (Nowa instalacja) Patch do poprzedniej wersji ![]() *** Project X *** Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA |
| Użytkownicy przeglądający ten wątek: |

![[Obrazek: bxzlyVd.jpg]](http://i.imgur.com/bxzlyVd.jpg)
![[Obrazek: fvJGHAo.jpg]](http://i.imgur.com/fvJGHAo.jpg)
![[Obrazek: 3y0Qp2I.jpg]](http://i.imgur.com/3y0Qp2I.jpg)
![[Obrazek: 128MAiO.jpg]](http://i.imgur.com/128MAiO.jpg)
![[Obrazek: UdXLRhd.jpg]](http://i.imgur.com/UdXLRhd.jpg)
![[Obrazek: Y9f4Y0L.png]](http://i.imgur.com/Y9f4Y0L.png)
