[OMSI 2] Fikcyjna Rokietnica v0.99 | |||
![]() Projekt: Fikcyjna Rokietnica Wersja: v0.99 Autor: jasd_jqsiek Download: Link Do paczki całościowej dodano brakujące obiekty, spline i tekstury. Opis: Fikcyjna Rokietnica to moja pierwsza mapa,, na której możemy popracować na linii 181 w relacji Madalińskiego - Wierzbowa, gdzie czas przejazdu to ok. 12min. Linia łączy mniejsze osiedle z (docelowo) centrum miasta jadąc przez parę przystanków razem z liniami tramwajowymi, co ułatwia podróżnym przesiadki. Częstotliwość waha się od 30 do 15 minut. Dlaczego autor to jasd_jqsiek? W internecie zacząłem występować bardziej pod nickiem jqsiek, ale tu nadal mam stary więc wolałem połączyć oba w jeden ![]() Dlaczego wersja v0.99? Jest to moja pierwsza mapa więc zanim uznam, że jest to gotowa, skończona wersja chcę poznać wasze opinie, uwagi, propozycje, a później wydam oficjalną wersję v1. Do mapy dołączony jest również plik ReadMe, z którym warto się zapoznać chociażby z uwagi, że tłumaczy sygnalizację przy przystankach Os. Tysiąclecia. Miłego jeżdżenia! ![]() INSTALACJA Instalacja jest typowa jak dla każdej mapy, w paczce znajduje się folder OMSI 2 (którego zawartość należy wypakować do głównego folderu gry) i plik .hof. Screeny: Film z przejazdu:
Missing:
Sceneryobjects\Streetobjects_MC\BusstopDisplay (2).sco Sceneryobjects\Streetobjects_MC\strlt_gwg_RSp_1 (2).sco
Generalnie rzecz biorąc moje pierwsze wrażenia z jazdy po mapie są dość pozytywne. Rozplanowanie miasta ma ręce i nogi - mamy śródmieście, trochę osiedli, później przedmieścia, wszystko jest ułożone logicznie, nie tak jak w przypadku Nysy jedno sobie, drugie sobie. Chciałbym jednak zwrócić uwagę na kilka spraw:
Korzystanie z takich wiat przystankowych, jak również SIPu, uważam za bardzo archaiczne, zważywszy na ich wiek oraz "niemieckość". Sobol ostatnio udostępnił bardzo dużą paczkę z polskimi wiatami przystankowymi - uważam, że powinieneś je wymienić. Tutaj natomiast zabrakło mi tekstur. Ciężko mi jednak stwierdzić, po czyjej stronie leży wina. (Obstawiam, że po mojej) Bardzo, ale naprawdę bardzo kiepsko wygląda zagospodarowanie otoczenia w niektórych miejscach. To jest bardzo podobny przypadek do wydanej wcześniej mapy Bielska-Białej - raz jest pusto, raz monotonnie. Zalecam wymianę tych drzew i krzaków na jakieś inne. A tak poza tym, wyszło całkiem nieźle jak na pierwszy projekt. Bardzo fajnie, że w ReadMe wspomniałeś o systemie oznaczania przystanków - całkiem fajny i oryginalny pomysł ![]()
Dzięki za spostrzeżenia, zanotowane
![]() Co do wiaty na Sękowskiego, czy na przystanku 02 problem też występuje? Powinna być tam ta sama wiata właśnie od Sobola. Paczke jego wiat zauważyłem dość niedawno, miałem plan wymiany wiat na jego na przystankach autobusowo-tramwajowych w wersji v1. Cieszę się, że mapa sprawia pozytywne wrażenia ![]()
W kwestii wiaty na Sękowskiego 02 - tak, ten sam problem również się pojawia. Z tym, że nie mam na razie wszystkich obiektów od Sobola zainstalowanych na moim komputerze, więc jest bardzo prawdopodobne, że to moja wina.
(13.10.2024, 19:05)peternr79 napisał(a): Missing: Łap http://hostuje.net/file.php?id=9a9ce415f...fb3e395e9e
Mapka spoko, szału nie ma, ale całkiem przyjemnie się jeździ. Mapka jest w rozwoju więc możemy liczyć w przyszłości na jakieś smaczki typu zwężenia dróg, zakręty, podjazdy itp. Myślę, że podczas tworzenia nowych terenów autor wykrzesi z siebie jeszcze więcej wyobraźni. To, Iż czasem drzewa lub krzewy w jednym miejscu się powtarzają, nie uważam za błąd. W rzeczywistości też tak bywa, a to jest mapka fikcyjna. Może i są jakieś miejsca, które można by było zapełnić lecz jeśli przeładujemy zbyt wieloma obiektami takowe miejsca to podniosą się głosy, że są spadki fps-ów. Wiaty od Sobola u mnie także nie mają tekstur. Na razie na zachętę daję mocne 8/10, trzymam kciuki za dalszy rozwój projektu.
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |