[OMSI 2] Fikcyjne Zielonki v.1 | |||
![]() Projekt: Fikcyjne Zielonki Wersja: 1.0.1 Autor: Ksawery Download: Download [b]Wymagane dodatki: -Projekt Szczecin 4.0.1 -Podmiejska -Fikcyjne Pomorze 3.0.0 Opis: Fikcyjne Zielonki to druga, skończona wersja mojej mapy. Jest to znacznie rozbudowany Grundorf z polskimi nazwami. Mapa posiada linie miejskie jak i podmiejskie. Można również pojeździć po węźle autostradowym, który jednak nie został wykorzystany. Nie chodzi tu o miejscowość Zielonki pod Krakowem Jest to moja pierwsza mapa do OMSI2, dlatego proszę mieć na uwadze, że projekt trzyma dość niski projekt. ________________________ Linie: 1> Szpital-Wzgórze 2>Szpital-Kochanowskiego Pętla 3>Kochanowskiego Pętla-Dworzec Główny PKP 100 wariant 1> Dworzec Główny PKP-Bagienniki 100 wariant 2> Szpital-Bagienniki ________________________ Podziękowania: -Marta Paprotnicka za hofa i linie -mmiki 26 za udostępnienie do paczki folderu test skrzyżowań ____________________________ Screeny:
No cóż, pójdę na pierwszy ogień. Pobrałem, przetestowałem i muszę stwierdzić, że jeszcze mnóstwo wody w Wiśle przepłynie, zanim zrobisz coś naprawdę wartego uwagi. Doceniam pracę, ale tu się kompletnie nic nie trzyma kupy. Panele dźwiękoszczelne przy drodze z progami zwalniającymi (jak ktoś jedzie 20 km/h to nie hałasuje aż tak, więc po co?), ogromna prostokątna płyta asfaltowa kompletnie bez żadnych krawężników na środku trawy udająca pętlę i ta autostrada biegnąca 20 metrów hen nad ziemią, nad koronami drzew i domami, a w innym miejscu między blokami tak, że można z okna jajkami w samochody rzucać. Autostrady zawsze obiegają małe miasta ogromnym łukiem, żeby uniknąć hałasu, w dużych miastach idą możliwie najmniej zamieszkałymi terenami, ale nie pod samym blokiem na Boga... Wisienką na torcie jest ostatni screen. Dwa progi zwalniające i to jeszcze z systemem zapobiegającym omijanie 20 metrów przed skrzyżowaniem. Po co? Kto o zdrowych zmysłach będzie 120 na godzinę wjeżdżał na skrzyżowanie, jak nie może nawet prosto pojechać? Gryzie też wszechobecna pustka porozrzucane obiekty bez żadnego składu i ładu.
Także pooglądaj rzuty miast z góry (tzw. mapy), realne miasta, inne projekty do OMSI i pracuj pracuj pracuj, bo to nie kwestia umiesz, albo nie umiesz, tylko pomysł. Pomysł to podstawa, a reszta już z górki ![]()
!NIE POMAGAM NA PW - OD POMOCY JEST FORUM!
PCB: Gigabyte GA-970A-DS3 CPU: AMD FX-8350 @ 8x4.4GHz + Raijintek EreBoss RAM: 8GB RAM DDR3 GPU: Sapphire Radeon RX480 Nitro+ 8GB PSU: Corsair TX850M OS: Windows 10 Pro x64 Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA Find me on: fb.me/mattezpl
Dzięki za konstruktywną krytykę.
Projekt jest już dość stary i przyznaję, że masz rację. Teraz pracuję nad nowym realnym projektem, jakbyś chciał zobaczyć to tutaj screeny: https://drive.google.com/open?id=0B3K4n4...mR1M3B6OG8 (09.05.2017, 20:05)Ksawery napisał(a): Dzięki za konstruktywną krytykę. Hi. Your new map is very cool! i will be to wait this map. ![]()
| |||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |