Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Fikcyjny Szczecin //x_Zielu Mod

#11

Według mnie:
1. Linie w granicach Szczecina zostawić w formacie XX, linie zaczynające w Szczecinie ale wyjeżdżające po za granice miasta dać na 1XX, tudzież jest problem z liniami pseudoprzyspieszonymi. Można je sprowadzić do roli zwykłych miejskich albo zedytować( zmienić trasy by nie pokrywały się/dublowały ich odpowiedników np. 159/259) i nadać numeracje 2XX. Linie po za szczecinem 3XX i wywalić 4XX bo co autor miał na myśli to nie wiem. Linie nocne miejskie i podmiejskie rozdzielić na 5XX/6XX albo zrobić NXX/5XX. Linie 727 i 865 sprowadzić do linii dziennych 1XX ergo zamienić na Zxx. Numeracje linii SXX zostawić w spokoju, jednak widać potencjał do zmiany/rozwoju tras. LInia E59, zmiana numeracji na E-x, bo to wygląda jakby to był ekspresowy wariant linii 159 a nie jest.
1a. Można ustalić granice miasta na podstawie tego co jest w Projekcie Szczecin. Bo FS jakby nie patrzyć do Projekt Szczecin plus okoliczne włości. Czyli układ z PS to miasto a wszystko dalej to już nie jest Szczecin.
2. Czy zostawić numeracje tak jak w oryginale? Można ale też można po kolei, bo to wygląda jakby random.org był używany już 9 lat temu. Ja bym podszedł do tego w stylu jak zrobisz tak będzie ok.
3. Tu nie wiem, nie wypowiadam się. Są mądrzejsi w tym temacie
4. Patrz punkt 1. I tutaj pojawia się pytanie, w jakim kierunku ma iść ta modyfikacja. Sobol ma racje, ta mapa to legenda w historii OMSI. Każdy user ma przejechane naście, jak nie kilkadziesiąt godzin tutaj. Jednak czasu nie oszukasz i ta mapa jest jak stary galeon obrośnięty wodorostami i innymi skamielinami. Czy chodzi nam o zachowanie ducha tej mapy czy wprowadzenie świeżości. Moim zdaniem ani jedno ani drugie nie będzie dobrym rozwiązaniem na dłuższą metę. Jedną z opcji jest wywalenie numeracji /lub też układu linii do kosza i stworzenie na nowo. Wiem że to drastyczne i też kosztujące multum pracy, jednak wyrażam tu swoją opinie i wiem że zaraz komuś się w głowie narodzi odpowiedź: "jak takiś mądry to se sam zrób".

W każdym bądź razie szacun dla Ciebie zielu że chce Ci się coś robić i robisz to za uśmiech bąbelka. Trzymam kciuki.
Odpowiedz

#12

Dokończę te 2 linie, zrobię wrzutę a potem pomyślę jak kwestię numerów rozwiązać. Wypracuję jakieś rozwiązanie numerkowe, wrzucę tutaj jako propozycję do klepnięcia, bo ja nie ukrywam, że mimo że dużo jeździłem, to nie zgłębiałem się w technikalia tej mapy. Myślę, że wolę robić swego rodzaju ewolucję, i te trasy oryginalne zostawić pod nową, spójną numeracją. Przeoranie jeszcze konkretnych tras uważam za grę niewartą świeczki. Do użytku końcowo wejdą 2 nowe pętle, liczba linii wzrośnie tak spokojnie o 50%, zobaczę w późniejszym czasie, jak mi pójdzie budowa bądź kończenie odcinków już na mapie się znajdujących. Helpery nie ukrywam, że przy okazji przeorania całej mapy, chciałbym zrobić dedykowane (minimum te przystankowe), ale zobaczymy jak mi to pójdzie, no i rzecz jasna mając wykaz wszystkich linii, będzie można zrobić porządek przy helperach i wyrzucić linie, których ostatecznie na mapie nie znajdziemy.
Odpowiedz

#13

jak już chcesz robić jakieś roszady, to ogarnięcie linii na te bartoszewa, ostrowy i inne leśna, powinno być jakoś unormalnione. Jedna-Dwie linie 'wioskowe' oraz 2-3 linie które by wspólnie jeździły z pętli na Janowie (bo ta pętla jest zdecydowanie za mało wykorzystywana). Jak chcesz to na priv (najlepiej na discordzie) moge wyjaśnić koncepcje jaką miałem, ale z którą nigdy mi się nie chciało bawić z powodu braku czasu.
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
lopolis, Sobol3D, x_Zielu, 1 niewidocznych użytkowników, 1 gości