[OMSI 2] Gorzów Wielkopolski 1.00.2 | |||||||||
Projekt: Gorzów Wielkopolski Wersja: 1.00.2 Autorzy: Sobol, Pitoras Download 1.00.2: Donwlaod Brakujące pods.sco (wgrać do Sceneryobjects): Link Opis: Witamy w Gorzowie! Miasto wojewódzkie Lubuskiego, siedziba wojewody lubuskiego a także jedno z większych miast leżących na Ostbahnie. W wersji 1.00 dostępne są 2 linie: 119 i T4. Łącznie dostępnych jest około 12,5 km dróg. Mapa posiada dużą ilość dedykowanych obiektów, również posiada dedykowane pociągi i tramwaje AI. Relacje dostępnych linii: 119 - Wieprzyce - Chróścik (- Chróścik/INNEKO) T4 - Wieprzyce - Dworzec Główny Screeny:
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
[wymoderowano] Mapka, mojego miasta. Brakuje nie przyjeżdzających pociągów!
2.1. Wulgaryzmy (+70%) /Ik132
W porównaniu do wersji 0.5 sporo się zmieniło, jeśli chodzi o otoczenie, ale w centrum (lub w gęściej zabudowanych terenach) fpsy strasznie spadają. Poza tym jak z omsi nigdy nie miałem problemów, to teraz co jakiś czas wywala błędy (z obiektami i ai od sobola). Na duży minus jest to, że linie są dwie, a układy dróg z gdzieniegdzie scenerią są nieużywane, tylko obciążają komputer. Inna sprawa to hof - jak na linii 119 działa normalnie, to na T4 nie ma końcówki dworzec i ludzie nie wsiadają, tak samo w drugą stronę. W skrócie typowy projekt sobola, zaczyna wszystko, kończy część.
@szymsti2007 jak można zauważyć na filmie który wrzucałem jakiś czas temu z T4, to pasażerowie jak i na dworcu tak i na Wieprzycach wsiadają normalnie. Żadnych problemów z obiektami nie mam, jak i nikt inny nie zgłasza kto ma poprawnie wgraną paczkę, a tak sobie pisać że coś nie działa to może każdy, bo jak rozumiem rozwinąć się na ten temat jakie błędy występują to jest ciężko. Mapa jest przyciężkawa, ale rozwiązaniem tego problemu jest odpowiednie dostosowanie ustawień OMSI + ewentualne używanie lossless scaling, dzięki czemu wszystkie ciężkie mapy działają.
I serio, ale takie pisanie że 'Na duży minus jest to, że linie są dwie, a układy dróg z gdzieniegdzie scenerią są nieużywane, tylko obciążają komputer' można sobie wsadzić w d... bo to co jest poza załadowanymi kaflami nie jest ładowane przez OMSI. Dodatkowo reszta terenów tam jest, bo uwaga, może to być wielkim zaskoczeniem - ta mapa jest tam sukcesywnie rozwijana. W skrócie typowy projekt sobola, zaczyna wszystko, kończy część. - powiedz to też Pitorasowi który ze mną robił tą mapę edit: jak ktoś ma jakieś braki w obiektach to mogą się dziać różne cyrki. W takich sytuacjach wystarczy wysłać log, a ja dopakuje to czego może brakować. A braki mogą wynikać z tego że zamiast pakować na pałe wszystkie foldery ze sceneryobjects to pakowałem te używane. Po to, żeby ludziom sie nie robił potem burdel w takich folderach jak simplestreets, trees_mc i tym podobne. Większość obiektów i tak została podmieniona na folder własny, ale zostało kilka nie wymienionych obiektów co może powodować jakieś problemy z kompatyblinością. I nie, nie jest to wina ani moja, ani Pitorasa.
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Wydano aktualizację mapy zawierającą poprawki powodujące problemy u osób mających włączoną opcję zredukowanej liczby pojazdów AI.
btw: hof jest na samym wierzchu archiwum...
[wymoderowano - Ik132]
2.1. Wulgaryzmy /+70%
Brakuje mi tekstury trawy która jest m.in na wieprzycach (mam tylko troche zielonego z białymi pasami), byłby ktoś w stanie podrzucić tą teksturę?
| |||||||||
Użytkownicy przeglądający ten wątek: |
1 gości |