Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Jelcz M125M & M185M nowy ciepły guzik [v1.5b]

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 21.10.2017, 20:18 przez Cysiu.)

Projekt: Jelcz M125M &M185M nowy ciepły guzik
Wersja: 1.5b
Autor modyfikacji: Cysiu
Autor oryginalnego skryptu: KaJotT3D
Download 1.0: link
Download 1.5b: link

Opis:
Nowy sposób działania ciepłego guzika wzorowany na Jelczu M181MB.
Jak on działa?
-Po zatrzymaniu klikamy przycisk i włącza się ciepły guzik oraz hamulec przystankowy, ludzie mogą sobie sami otwierać drzwi, po ponownym kliknięciu ciepły guzik się wyłącza i otwarte drzwi się zamykają.
-Otworzyliśmy ręcznie jakieś drzwi, po kliknięciu one się zamkną (bez włączania ciepłego guzika).

Modyfikacja nie usuwa poprzednich sposobów działania ciepłego guzika, aby załączyć modyfikację, musimy ustawić w malowaniu:
[setvar]
v_cg
3

Aktualizacja!
Co nowego?
-Losowe "przyciskanie" przycisku inwalidy
-Prawdopodobieństwo wciśnięcia inwalidy można zmienić w pliku door_constfile.txt/door_constfile_G.txt i jest pod zmienną inw_probability
-Teraz ikona inwalidy zniknie dopiero, jak będziemy zamykać drzwi
-Teraz w trakcie jazdy nie załączymy ciepłego guzika, dopiero po zatrzymaniu

Dlaczego wersja 1.5b?
Modyfikacja nie została dokładnie przetestowana, więc mogą występować jakieś błędy.
 Podziękowania za post: Solariskamil(+1) , Allison(+1) , omsifan123(+1) , Aragok(+1) , Pro123(+1) , MATik23(+1) , Bukay(+1) , mattez(+1) , jakubbialek2(+1) , Robcio(+1) , kamilosfr(+1) , EngineV8(+1) , laszlo12(+1) , DAVE123(+1) , PrzemexesOMSI(+1) , jss2008(+1) , mates940(+1) , vikinq(+1) , Wujcio Miecio(+1) , 04igor04(+1) , Iwo(+1) , pause1(+1) , solarisalpino(+1) , Sebal29(+1) , Kamil 012(+1) , Skumber(+1) , Sartorius(+1) , quill170(+1)
Odpowiedz

#2

Świetna modyfikacja. Wielkim plusem jest właśnie to, że nie ingeruje w oryginalny sposób działania CG więc jednocześnie nie ma możliwości, że coś zepsujemy i zawsze istnieje możliwość użycia pierwotnego sposobu. Co ciekawe zauważyłem, że używając ciepłego guzika z modyfikacji drzwi mogą zostać otwarte podczas jazdy zanim pojazd całkowicie się zatrzyma (a nawet w biegu:D ) więc to też swego rodzaju zaleta. Teraz jeszcze przyjemniej jeździ się Jelczami. Polecam !
Procesor: Intel Core i5-4460 (4 x 3.2 GHz)
RAM: 8 GB
Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 960 (4 GB)
System: Windows 10 Pro
 Podziękowania za post: Kamil 012(+1)
Odpowiedz

#3

Aktualna wersja 1.5b
Jakie dalsze plany?
Rozważam dorobienie opcji blokowania drzwi przez pasażerów (drzwi zamykają się do pewnego momentu i po pewnym czasie domykają (tak jakby się ludzie przesunęli)).
 Podziękowania za post: 04igor04(+1)
Odpowiedz

#4

Jest możliwość by w następnej aktualizacji dodać jazdę gdy drzwi się zamykają? Tj już po wciśnięciu CG by zamykał drzwi by móc wtedy ruszyć. Byłoby świetnie;)

Wysłane z mojego SM-T585 przy użyciu Tapatalka
[Obrazek: 2802362139.png]
Odpowiedz

#5

Analizuje, jak niewielką ingerencją będzie się dało to zrobić, to zostanie to zrobione, prawdopodobnie powstanie nowa zmienna wyłączająca załączanie hamulca przy otwartych drzwiach.
 Podziękowania za post: Aragok(+1)
Odpowiedz

#6

Cześć modyfikacja z gatunku MUST HAVE dla Jelcza, ustawianie w [setvar] na giiiigantyczny plus, szczerze polecam, bo działa w 100% i przy tym nic nie psuje.

Jednak miałbym prośbę o opcję taką z jaką spotkałem się u siebie w mieście mianowicie dojazd do przystanku wciskamy CG, ktoś wsiada (drzwi się otwierają) "naduszamy" znów CG i się zamykają, dalej znów przystanek, znów CG ale bydło pasażerowie nie wsiadają więc po prostu ruszamy CG wyłącza się. Taka troszkę hybryda z oryginałem. Da się?
Odpowiedz

#7

Bardzo dobrze działa, ale przydała by się wersja, która otwiera wszystkie drzwi bez udziału pasażerów. Ja daję 10/10.
Jeżeli pomogłem, to zawsze możesz podziękować, klikając "+REP" pod moim postem;)
Odpowiedz

#8

link do 1.0 padl.
Odpowiedz

#9

Dlatego można pobrać najnowszą i aktualną wersję.

Nie rozumiem skąd w społeczeństwie takie przywiązanie do nieaktualnych, niedziałających, niepełnych rozwiązań, szczególnie gdy istnieją nieinwazyjne w pełni kompatybilne wersje z rozwiązanymi problemami poprzednich edycji.
:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

 Podziękowania za post: DonRemko(+1) , Skumber(+1)
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości