Odpowiedź 
 
Ocena wątku:
  • 7 Głosów - 4.43 Średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[OMSI 2] Karbowo (v1.3)
Autor Wiadomość

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #1
Karbowo (v1.3)
[Obrazek: 4BcA6cG.jpg]

Modyfikacja: Karbowo
Wersja: 1.3
Autor: Spons_
Download: Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Opis:
Witam.

Miło mi zaprezentować wam moją modyfikację świetnej mapy Karbowo, którą stworzył i oddał w nasze ręce @Heir.
Jakiś czas temu jak wszyscy wiemy, @Heir wydał wersję 1.1 swojego projektu, niestety problemy zdrowotne nie pozwoliły mu na dokończenie prac, tak jak miał to zaplanowane.
Udostępnił nam kawałek nowych terenów za pętlą Literacka, brakowało tam jednak przede wszystkim ruchu pojazdów AI.
Moja modyfikacja dodaje tenże ruch pojazdów AI w tych miejscach, dodatkowo wprowadza do Karbowa 2 dodatkowe linie, pośpieszną A oraz nocną 230.
Obie Linie będą zaczynały kursy z pętli na Brzozowej kończyły na Nicościach Karbowskich.

Kody Ibis:
Kod:
230:
NICOŚCI KARBOWSKIE >>> BRZOZOWA - PĘTLA
Ziel: 23061
Route: 61
BRZOZOWA – PĘTLA >>> NICOŚCI KARBOWSKIE
Ziel: 23062
Route: 62
A:
NICOŚCI KARBOWSKIE >>> BRZOZOWA - PĘTLA
Ziel: 00006
Route: 06
BRZOZOWA - PĘTLA >>> NICOŚCI KARBOWSKIE
Ziel: 00014
Route: 14


Pełna lista zmian w mojej modyfikacji:
Kod:
- Wprowadzenie ruch AI na terenach udostępnionych przez
użytkownika @Heir w wersji 1.1
- Dodanie Lini pośpiesznej A oraz nocnej 230.
- Dodanie przystanków i zapowiedzi do nich na trasie linii A i 230:
Kasztanowa, Wylotowa i Brzozowa Pętla.
- Dodanie kilka obiektów i splinów w paru miejscach na mapie.
- Dodanie brakującej sygnalizacji na skrzyżowaniu: Placu Wolności z Kopernika
- Modyfikacja niektórych kostek sterujących ruchem AI
- Dodanie pliku Linienlisten

Pamiętajmy, że moja modyfikacja to tylko nie wielki wkład w całość jaką stworzył dla nas @Heir.
Jeśli jednak są użytkownicy którzy czują niedosyt i chcieli by dalszej rozbudowy Karbowa, zapraszam do śledzenia tego tematu:

Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.

Gdzie użytkownicy @pause1 oraz @Borewicz pracują nad dalszą tego świetnego projektu.

Instalacja:

Ponieważ moja modyfikacja oparta jest na wersji 1.1 Karbowa, potrzebujemy jej do prawidłowego działania.
Tak samo jak obiektów i splinów z podstawowej wersji.
Ściągamy modyfikację, rozpakowujemy i w razie potrzeby podmieniamy pliki.
Dodatkowo, należy podmienić w folderach autobusów, które używamy plik HOF.

W pliku Ailists.cfg zawartym w archiwum mamy SU 12 AlTerra z modyfikacją od NightHauler-a oraz Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content. malowaniem.
W paczce znajdziemy również alternatywny plik ze standardowymi Man-ami od M&R Software.

Wszelkie problemy z modyfikacją zgłaszamy za pomocą odpowiednich tematów, na obu forach, również poprzez PW.

Screeny:
[Obrazek: 6VjT9N7.jpg]
[Obrazek: Y9AN3gq.jpg]
[Obrazek: Gm629cu.jpg]
[Obrazek: B3jWymC.jpg]
[Obrazek: kLJpYz7.jpg]


Spons_ w dniu 29.08.2015 o 17:38 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Sprawdziłem linki, wprowadziłem drobne zmiany.



[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.08.2015 15:02 przez Spons_.)
23.03.2015 11:35
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: Pro123 , MAZak , Sebal29 , Sartorius

VIP
Zasłużeni
Liczba postów: 164
Dołączył: 01-2015
Podziękowań: 830
Post: #2
RE: Karbowo v1.2
Modyfikacja wyśmienita! Przejechałem się linią A z Brzozowej do Nicości Karbowskich i przeszkadzają mi trzy rzeczy: ciasny rozkład, ludzie nie wsiadają na Literackiej chociaż że podchodzą do kostki przystankowej oraz to, że przy wyjeździe z pętli Brzozowa samochody nie chcą przepuścić autobusu a one jadą bez przerwy, trzeba się wbić na ulicę na chama uderzając w inne samochody. Mam nadzieję, że naprawicie te małe błędy. Pozdrawiam, kacper_2000

Edit.
Nowy AIlist. Zarejestruj się bądź zaloguj by zobaczyć zawartość. Please register or login to show this content.


Dzięki za 220 rep+
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 29.03.2015 12:17 przez kacper_2000.)
28.03.2015 17:06
Szukaj postów Cytat

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #3
RE: Karbowo v1.3
[Obrazek: zbAphSa.jpg]

Karbowo v1.3:

W tym patchu poprawiono wszystkie wskazane przez
użytkowników, błędy, niedoróbki.
Kompletną listę zmian zamieszczam poniżej:

Kod:
- Zminimalizowanie do minimum wjeżdżania przez autobusy AI
na krawężniki
- Poprawa wszystkich rozkładów jazdy dla linii kursujących na mapie
- Usunięcie z wrocławskich chodników, wpisu [Rail]
- Korekcja większości kostek sterujących ruchem AI
- Wpisanie w plik Ailists.cfg malowań by @kacper_2000 z wcześniejszej wersji
- Odsunięcie od jezdni niektórych elementów (latarnie, kosze, znaki)
- Dodanie gotowych do wydruku rozkładów
- Dodanie do paczki wszystkich potrzebnych tekstur terenu
- Inne drobne poprawki

Link do pobrania w pierwszym poście.

Instalacja:
Ściągnąć najnowszą wersję, rozpakować.
Usunąć całkiem stary katalog mapy w folderze maps, zastępując go nowym.
Resztę plików podmienić.

Tak jak wspomniałem wcześniej, jako że obecnie trwają prace nad
rozbudową Karbowa, kończę na tym patchu swój wkład w ten jeden z najlepszych polskich fikcyjnych projektów.
Pozdrawiam.

[Obrazek: H188W0N.jpg]


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

21.05.2015 06:07
Szukaj postów Cytat
 Podziękowania za post: pause1

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 16
Dołączył: 09-2013
Podziękowań: 0
Post: #4
Video RE: Karbowo v1.3
Video of line 130



24.05.2015 12:54
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 67
Dołączył: 11-2014
Podziękowań: 6
Post: #5
RE: Karbowo v1.3
Przykro mi, ale u mnie mapa nadal posiada niewidzialne ściany, zwłaszcza w rejonie Staromiejskiej. Nie jestem w stanie podjechać bliżej krawężnika, bo ludzie zaraz wrzeszczą i chcą wysiadać. W pierwszej wersji, mogłem przejechać bardzo blisko krawędzi jezdni (w tamtym rejonie jest bardzo ciasno, więc trzeba jechać blisko prawej strony, żeby nie zaliczyć ocierki z innym autem) i pasażerowie nic nie mówili, nie zamierzam wyłączać kolizji tylko dla tego odcinka, liczę, że autorzy to poprawią w finalnej wersji.

(Ten post był ostatnio modyfikowany: 24.05.2015 18:18 przez Asteron.)
24.05.2015 18:13
Szukaj postów Cytat

PowerMan
Zasłużeni
Liczba postów: 697
Dołączył: 04-2013
Podziękowań: 206
Post: #6
RE: Karbowo v1.3
Ani autor tego projektu ani autor tej modyfikacji nie mogą brać odpowiedzialności za brak kompetencji osób które pobierają ów projekt/modyfikację.
Zwłaszcza w dziedzinie czytania tekstu ze zrozumieniem.


[Obrazek: Y9f4Y0L.png]
*** Project X ***


Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

24.05.2015 18:21
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 129
Dołączył: 06-2015
Podziękowań: 37
Post: #7
RE: Karbowo (v1.3)
Mnie najbardziej w Karobowie denerwuje ruch samochodów. Na moich ustawieniach w godzinach szczytu często mierzy galeria a akademia tworzy się korek który sam się z wszystkich blokuje i trzeba przejechać na kolizjach wyłączonych. Często się robi korek przy skrzyżowaniu między Literacka a galeria ale to traktuje jako nutkę realizmu. Dosyć często auta na skrzyżowaniu za wiejska wyjeżdżają we mnie. Nie wiem czy to dobry wątek.

mattez w dniu 06.08.2015 o 22:00 edytował tego posta. Powód zmian / notatka moderatorska:

Ciekawe jak mamy pomóc Ci rozwiązać ten problem? To chyba bardziej powinno być w pobieralni jako propozycja rozwoju.


06.08.2015 21:47
Szukaj postów Cytat

Ekspert ds. A21
Super Moderatorzy
Liczba postów: 1,939
Dołączył: 01-2013
Podziękowań: 984
Post: #8
RE: Karbowo v1.3
W dużych miastach są korki. Karbowo to dość duże miasto. Czasem trzeba trochę postać, jak to w realu. W OMSI 2 jest bardzo fajny system, który w wypadku zablokowania się jakiegoś skrzyżowania usuwa po pewnym czasie samochody powodujące problem i można kawałek podjechać. Nie rozumem problemu, jak Ci nie odpowiadają korki to sobie zmniejsz w opcjach.

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka


Towarzystwo GórnośląskiegoOkręguPontonowoPrzemysłowyEnklaLubuska
PC: Procesor: Intel Xeon E5-2680V3 3.2GHz, Karta graficzna: Inno3D RTX 3060Ti 8GB, RAM: 64GB OS: Windows 10 64-bit
Laptop: Procesor: Intel Core i7 10750H 2.6GHz, Karta graficzna: NVidia GeForce GTX1650Ti, RAM: 16GB OS: Windows 10 64-bit

Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA

07.08.2015 12:33
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 129
Dołączył: 06-2015
Podziękowań: 37
Post: #9
RE: Karbowo v1.3
Czy napisałem, że mi nie pasują ? To było tylko zdanie oznajmujące, stwierdziłem nawet ze traktuje to jako nutkę realizmu. Chodzi mi głównie o to, że między wiejska, a szkolna samochody dosyć często nie zwracają uwagi na mnie tylko wyjeżdżają we mnie i o skrzyżowanie między galeria, a akademia. Tam blokują się dosyć często z wszystkich stron, że auta jadące od galerii nie mają jak wjechać, a reszta aut nie może ruszyć bo się blokują i robi się taki "okrąg", który nie ma jak się odblokować. Tak działa ta opcja ale nie zawsze. Zobacze na komputerze może mam zrobiony screen.

07.08.2015 13:39
Szukaj postów Cytat

Użytkownik
Użytkownicy
Liczba postów: 20
Dołączył: 10-2013
Podziękowań: 2
Post: #10
RE: Karbowo (v1.3)
Witam panowie zrobione tak jak napisane karbowo 1.1 na to łatka 1.3 nadpisana mapa i tylko niebo . ma ktos może Alist bo wszystko po usuwane

26.04.2020 12:17
Szukaj postów Cytat
Odpowiedź 




Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości

Forum Strefa-OMSI.pl

Tematyczne Forum dotyczące najpopularniejszego symulatora autobusu - OMSI. Zapraszamy do rejestracji i aktywnego udziału w Społeczności.

Strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt wg ustawień przeglądarki.

Współpracujemy z:

Polecamy także: