Witaj na Forum! Zapraszamy do rejestracji lub zalogowania. Stwórz konto  


[OMSI 2]  Kojetice

#1
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.09.2016, 19:02 przez pause1.)

[Obrazek: promo.jpg]

Projekt: Kojetice [CZ/SK]
Wersja: 1.2.1
Autor: AFG, centipede, mhdfm, Rilian, wooder.cz i więcej, szczegółowe informacje w readme.
Źródło: Link Link
Download:
Mapa
Obiekty, Spliny, Tekstury
Łata 1.1
Łata 1.2.1



Opis:
Mapa utworzona przez czesko-słowacką społeczność forum omsi.cz. Przedstawia realia właśnie tych dwóch krajów, zawierając je w mapie fikcyjnej miejscowości Kojetice.
Paczka zawiera jedną linię - 3, obsługiwaną przez MHD (Dopravní podnik města Kojetic).

Autorzy opisują mapę jako:
Cytat:- czesko-słowackie okolice terenu Moravy
- fikcyjne miasto dopracowane do najmniejszych szczegółów
- jedna linia dla gracza, obsługiwana przez MHD, numer 3 (cała doba, czas jazy 22 minuty)
- przygotowane dokładne rozkłady jazdy, podobne do tych realnych
- oryginalne zapowiedzi przystankowe ze studia Fénix ProDabing
- własne malowania pojazdów
- płachty informacji miejskiej

Screeny:
[Obrazek: titulek.jpg]
[Obrazek: file.php?id=20592&mode=view]

Prezentacja video:

:spi:
Zanim cokolwiek napiszesz, przeczytaj koniecznie REGULAMIN!
Jeśli masz problem techniczny, zapoznaj się z ZASADAMI DZIAŁÓW TECHNICZNYCH!
Jeśli chcesz podzielić się dodatkiem, zapoznaj się z REGULAMINEM DZIAŁU POBIERALNIA!

 Podziękowania za post: stalker15(+1)
Odpowiedz

#2

Filmik z przejazdu po tej mapie, można obejrzeć w moim archiwum streamów:
http://www.hitbox.tv/video/1073429
~~Jeśli pomogłem klknij rep+ ~~
[Obrazek: psiuk450x60.png]
Odpowiedz

#3

Mapa jest rewelacyjna!
Estetycznie ułożone, ciekawe obiekty. Dobra optymalizacja. Dobrze przemyślane miasto: przedmieścia, dworzec autobusowy, szpital, stara dzielnica przemysłowa, przejazd przez rynek. Miejscami bardzo ciasno. Rozkład idealny. Kilka bocznych uliczek do zwiedzenia.
Czasem pojawiają się puste przestrzenie w tle.
Odpowiedz

#4
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 23.09.2016, 14:46 przez Sartorius.)

Łącza podane w pierwszym wpisie nie są już aktualne; właściwe podane są w źródle: omsi.cz , tj.:
- mapa: kojeticemapa101.rar
- obiekty: kojeticeobjekty(1).rar
- łatka nr 1.1: PATCH 1.1.rar
- łatka nr 1.21: PATCH 1.21.rar
Rżnij karabinem w bruk ulicy, Twoja jest krew, a ich jest nafta!
— z: Julian Tuwim, „Do prostego człowieka”.
Odpowiedz

#5
(Ten post był ostatnio modyfikowany: 18.03.2018, 01:02 przez P1otrek.)

Pojawiła się nowa wersja tej mapy (v2). Sporo się zmieniło, a najważniejsze nowości to:
- 2 nowe linie autobusowe: Dzienna linia 6 (30 minut jazdy) oraz nocna linia 9 (22 minuty jazdy).
- Nowe tereny (mapa powiększyła się dwukrotnie)
- Przerobione tereny Dworca kolejowego
- Dużo nowych obiektów i ulic
- Nowe zapowiedzi przystankowe
- Obszerna dokumentacja wraz z schematem linii, rozkładówkami i szczegółowym opisem tras.
- Nowe warianty tras
- Nowe malowania dla autobusów

Link do nowej wersji mapy:
Kojetice v2

Patch 2.1 (poprawki zachowania pojazdów AI i pomniejszych bugów):
Patch 2.1

Oprócz tego mogę dodać od siebie małą, acz treściwą recenzję:
Otóż mapa moim zdaniem jest naprawdę świetnie wykonana i pomimo tego, iż projekt jest fikcyjny, to autorzy wzorowali się na realnych lokacjach, przez co mapa jest bardzo logiczna.
Graficznie prezentuje się miodnie. Projekt jest szczegółowy i urozmaicony. Pojedziemy przez dworce, rynek, blokowiska, małe osiedlowe uliczki oraz przez osiedla domków jednorodzinnych.
Do projektu dołączono także dedykowane malowania oraz 2 rodzaje HOF-ów (zwykły i BUSE). Na plus oczywiście zasługuje także przygotowana dokumentacja.

Minusem projektu niestety jest optymalizacja. Mapa jest gęsto zabudowana i można odczuć lagi w wielu miejscach, dlatego jeśli ktoś ma problemy z klatkami, to koniecznie zalecam wymianę Ai-Listy oraz Parklisty (umieszczono dość ciężkie pojazdy AI).

Ostatecznie mogę powiedzieć, iż mapa naprawdę trzyma współczesne standardy i posiada wykwintny, czeski klimat (choć patrząc na blokowiska, to można się poczuć jak we własnym mieście). Polecam! Kojeticom daję notę 9,5 na 10 (zobaczymy jeszcze, czy da się coś zrobić w kwestii optymalizacji).

Edit (18.03): Po usunięciu ciężkich pojazdów AI oraz wstawieniu autobusów AI z pliku "Ailist_low" (same Karosy B952 - bardzo lekkie), mapa śmiga mi elegancko.
[Obrazek: aragok-sie-wysra.jpg]
Odpowiedz




Użytkownicy przeglądający ten wątek:
1 gości